iidamadeleine

Alla inlägg under juli 2010

Av Madeleine Svedberg - 31 juli 2010 11:13

I tisdags hade jag & martin 1 år. Underbart! <3
-------------------------------------------------------

Idag åker jag till Rättvik med famlijen hos far. Wiiie! :D
Efterlängtat kan ja säga!

Där blire väl en massa skoj. Träffa Viktor ska jag göra ah. :)

Blir inte bloggande där skulle ja tro för vi har inge internet med oss tror ja.

Men aja, hare bra allihopa! :)


Det var allt för mig! / M

Av Madeleine Svedberg - 26 juli 2010 20:30

Här kommer lite bilder från dagen ute på Visingsö. :)


  

Min snygging :)                                        Mamma & Putte :)

     

Klockan på en gammal kyrka vi stannade vid.

      

Mamma & Martin åt en sån glass till vänster. Jag åt den till höger. (y) Riktigt gott!

     

Till vänster är det ruiner kvar av ett slott sen långt tillbaka.

Till höger är det Vättern på bild.


Nu ska jag & martin gå ut på en promenad och kolla lite. :) <3

Det var allt för mig! / M

Av Madeleine Svedberg - 26 juli 2010 11:23

Kom till Gränna i lördags vid halv 10 på kvällen.

Det regnade ända till igår kväll. Idag äre inge regn. Skönt!

Idag så ska vi göra lite saker också.


Igår såg vi hur dom gör polkagrisar, ganska coolt!


Det var allt för mig! / M

Av Madeleine Svedberg - 23 juli 2010 15:15

Nu kör vi folket ikväll äre fiesta, persmässan!

Grillning med bra folk & massa skoj.

Sover hos min älskling ,

imorgon drar vi mot gränna sedan vidare mot västkusten.

Kommer hem nästa torsdag. (y)
Hare bra folket!

 

Taggataggatagga!


Det var allt för mig! / M

Av Madeleine Svedberg - 20 juli 2010 13:32

Ska åka till martin idag & vara med han.

Ska få träffa trillingar som är vän med honom från nyköping eller nå.

---------------------------------------------------------------------------------------------


Jag saknar mina vänner..

Jag hatar att behöva sakna mina närmaste! <3

Av Madeleine Svedberg - 18 juli 2010 22:27

Imorgon åker jag från mohed redan kl 10 på morgonen.

Åker till pappa & dit kommer min älskling martin.


Ska tillbaka till mohed i veckan för att packa,

på lördag åker jag, martin, mamma & putte bort. Massa mys!

Jag & martin åker hem igen torsdan efter.


På fredag är det efterlängtande Persmässan, underbart!

Det var där jag & martin träffades förra året så. :) <3


Justja, en ny header kommer väl snart.

Den här börjar bli lite tjatig.


Det var allt för mig! / M



Av Madeleine Svedberg - 16 juli 2010 17:59

Har varit hemma mest hela veckan.

Idag så åkte jag med mia, isak & mimmie hem till mohed,

syster kom hit också & mamma var redan hemma såklart.

Badade & sola, sen käka vi & sen blev det mer bad & sol.


Ikväll kommer linnéa hit, vi ska jobba på wings and crome imorgon här i mohed.

Ska sälja glass till alla glada.


Vet inte vad som händer i veckan, sånt sdom märks men martin SKA ja träffa.

Har inte träffa han på en vecka så ja saknar honom som en tok!


Det var allt för mig! / M

Av Madeleine Svedberg - 10 juli 2010 20:46

Åkte till martin igår så jag sov här till idag, åkte ner på byn & träffa anna en stund.

Sen blev det dusch & fix. Åkte till martin igen så gick vi ut & åt på atlantic. Mums!

Sover här inatt igen, lovely! :) På måndag ska jag vara med Emma iaf, wiie!


Det var allt för mig! / M

Ovido - Quiz & Flashcards