iidamadeleine

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2012

Smiling.

Av Madeleine Svedberg - 8 augusti 2012 21:58

Igår fyllde min käre far år & idag fyller min käre mor år & imorgon fyller min körde faster år, jajamen tre födelsedagar på raken.
Idag kom det folk hit till oss i mohed & fika, har fikat så ja nästan mår illa !
Jag och mamma bakade nästan hela dan igår , sammanlagt blev det sex olika sorter vi bakade. Gott kan jag lova att de va iaf !

Juste, classic car week & Björn rosenström har vart nu. Ccw, va jättekul. De va skönt att vara där igen ! Ensamt barn där i år i vår familj men de va skönt de ah. Björn , det var en GALET rolig kväll , hade asont i mina fötter dan efter men de vare verkligen värt ! Tackar dom fina tjejerna ja gick med & resterande som jag träffade där ! Ja, helt galet roligt hade ja , ja mår så bra nu !





Im smiling , that alone should scare you.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Svedberg - 21 februari 2015 11:32


Fyllde 22 år för en vecka sen igår, hade en underbar födelsedag med mannen i mitt liv! Blev bjuden på middag på Sinclairs Steakhouse här i Göteborg, supergott. Rekomenderar verkligen er att gå dit!  På lördagen var det ju alla hjärtansdag som all...

Av Madeleine Svedberg - 12 februari 2015 17:59

Snart ett år sedan jag skrev.. Igen..  Men "komiskt" nog så har jag VFU även denna gång. Är iofs inne på sista veckan nu, så den är snart slut.  Har varit roligt att vara tillbaka igen.  Men.. Även om det är någon som intresserad eller inte så ...

Av Madeleine Svedberg - 22 april 2014 20:38

Nu var vi inne på sista veckan på VFUn då.. Kan inte förstå att fem veckor har gått så otroligt fort.  Däremot så var jag lite stolt och glad att jag klarat mig i 4 veckor utan att bli sjuk eller nå, men vad tror ni inte händer när det blev långled...

Av Madeleine Svedberg - 24 mars 2014 21:18

Haha, ååh.. Varje gång jag skriver ett blogginlägg (vilket ni märker är väldigt sällan) så säger jag åt mig själv "nu får du skärpa dig Madeleine, ta tag i bloggandet igen", men som ni ser så går det inte så bra. Ibland förstår jag egentligen inte va...

Av Madeleine Svedberg - 20 augusti 2013 19:26

Hallå hallå! Har börjat plugga igen, ska plugga upp lite betyg & sedan söka till Förskollärarprogrammet igen. Denna gång söker ja till uppsala och Göteborg eftersom varken gävle eller falun har just den programstarten på våren. Så det blir troligt...

Ovido - Quiz & Flashcards