iidamadeleine

Direktlänk till inlägg 22 april 2014

Sista veckan på VFU.

Av Madeleine Svedberg - 22 april 2014 20:38

Nu var vi inne på sista veckan på VFUn då.. Kan inte förstå att fem veckor har gått så otroligt fort. 

Däremot så var jag lite stolt och glad att jag klarat mig i 4 veckor utan att bli sjuk eller nå, men vad tror ni inte händer när det blev långledigt nu i påsk då? Jo, förkylningen kom.. 

Vägrar missa en dag på praktiken nu eftersom missar vi en dag så måste vi ta igen den sen.. Vilket jag INTE tänker göra! Halvt plågar mig genom dessa dagar istället. Gick relativt okej idag, var jobbigast på förmiddagen, men efter rasten så var det rätt okej. 


Sitter här och skriver fast jag borde skriva på uppg jag ligger efter på istället.. Men allt blir mycket roligare när man inte har något flyt när man skriver en uppg. Uppg som skulle in idag är inlämnad, men inte den från v.3 .. Men mer än halvvägs klar iaf, och jag SKA göra klart den ikväll. That's it! 


Juste, åker hem den sista April också, som jag såg att jag skrev om i förra inlägget, fast då skrev jag förstås bara att jag hoppades att jag skulle kunna åka hem men nu var det ett tag sen jag bokade tåg. 


Jaja, borde fortsätta på uppg så jag blir klar någon gång och kan lägga mig sen. Helt slut och mår inte nå bra. 

Känner mig så ynklig ibland när jag är förkyld & jag mår som värst.. Usch.. Don't like it! 






Tell me where love goes when it's gone
Tell me where hearts go when they go wrong
Suddenly someone is no one
I've come undone, undone, undone
Undone, undone, undone

I'm sorry, I let me fall for you
I can erase you and forget you but I can't undo you
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely
And I don't want you back, I just want to have what you took from me.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Svedberg - 21 februari 2015 11:32


Fyllde 22 år för en vecka sen igår, hade en underbar födelsedag med mannen i mitt liv! Blev bjuden på middag på Sinclairs Steakhouse här i Göteborg, supergott. Rekomenderar verkligen er att gå dit!  På lördagen var det ju alla hjärtansdag som all...

Av Madeleine Svedberg - 12 februari 2015 17:59

Snart ett år sedan jag skrev.. Igen..  Men "komiskt" nog så har jag VFU även denna gång. Är iofs inne på sista veckan nu, så den är snart slut.  Har varit roligt att vara tillbaka igen.  Men.. Även om det är någon som intresserad eller inte så ...

Av Madeleine Svedberg - 24 mars 2014 21:18

Haha, ååh.. Varje gång jag skriver ett blogginlägg (vilket ni märker är väldigt sällan) så säger jag åt mig själv "nu får du skärpa dig Madeleine, ta tag i bloggandet igen", men som ni ser så går det inte så bra. Ibland förstår jag egentligen inte va...

Av Madeleine Svedberg - 20 augusti 2013 19:26

Hallå hallå! Har börjat plugga igen, ska plugga upp lite betyg & sedan söka till Förskollärarprogrammet igen. Denna gång söker ja till uppsala och Göteborg eftersom varken gävle eller falun har just den programstarten på våren. Så det blir troligt...

Av Madeleine Svedberg - 15 augusti 2013 00:24

Snart är det ett år sen jag skrev. Förstår inte varför jag slutade.. Mycket har hänt på ett år så jag tänker inte ta igen alltihop. Varit arbetslös ett år, men börjar plugga till hösten, ska bara plugga fyra kurser på cfl här i söderhamn men det är a...

Ovido - Quiz & Flashcards