iidamadeleine

Alla inlägg under juli 2011

Av Madeleine Svedberg - 31 juli 2011 13:17

Igår åkte jag till Emma igen runt sex , vi fixade oss , åt & vid 20.45 gick vi mot förfesten. Linnéa mötte upp oss vid pelles så gick vi dit. Där var de lite folk men vi hade kul ändå. Ungefär , 21.50 (?) gick vi till Emma & Filip , jag , Emma & Linnéa. Drack lite mer sen drog vi oss ner mot persmässan. Träffade ännu mer roligt folk ! 

Amanda var även där igår så jag & Emma var med Amanda & Stina ungefär hela kvälle sen. Hade riktigt jävla galet kul måste ja få säga !

Ni är omtyckt tjejer ! :) 

Pojkarna var med lite då & då dom också. Lördan var så grymt mycket bättre än fredan iaf .. Underbart !


Idag så drar jag mig vidare mot Rättvik för Classic Car Week , gryyyyymt !! 

Som jag längtat hörreni !!! :D 

& om en vecka , (på söndan) åker jag till Göteborg igen , wonderfull !!
------------------------------------------------------------------------------------------------ 


Ingen tror på er !
 







Av Madeleine Svedberg - 30 juli 2011 15:12

Vi grillade i Öje igår innan vi drog igång med de riktiga festande. Hade superkul med väldigt omtyckta människor ! Drog till nicke med thove , jessica , maija , elin , meffen & lizzie runt åtta (?). Var där resten av kvällen tills vi gick till persmässan runt tio. Hade en grym kväll trots dom dåliga stunderna. & tack till alla som fanns där & stötta mig ! Ni är guldvärd :) 

Träffade en massor av roligt folk & en väldiiigt saknad människa. 

Jag sov hos Emma & Filip så jag slapp vara själv , de hade ja inte klarat av ! 

Runt halv fem tog jag & Emma våra kameror och gick ut och fotade lite i öje medans grabbarna sov. Dom som skulle se filmen vi kika på men dom somnade först.. 

När vi kom upp till lägenheten igen satte vi oss & kikade klart på den äckliga filmen. Sedan la vi oss, så grymt skönt att sova ! 


Idag så vakna man flera gånger , varmt , ont i nästintill hela kroppen och sånt tjaffs..

Ikväll ska jag hitta på nå med Emma innan mässan. Så ikväll kör vi igen ! 

Inte 100% taggad än men de kommer väl snart de ah när man piggna på sig mer & fixa lite. :) 


Tack Emma för att du finns ,

du lyckas alltid få mig att skratta trots allt ! 

Vad skulle ja gjort utan dig ? Y

Av Madeleine Svedberg - 27 juli 2011 21:39

Sov hos mommo & moffa från igår till idag , super mysigt att va där !

Mamma kom & hämtade mig idag , när vi kom hem gjorde vi lite mat sen bada & sola vi till ungefär fyra. Runt fem kom Putte hem , då tog mamma, Putte & jag bilen till F15 för att sedan flyga över O-ringen campingen i mohed. Dom ville ha lite foton ovanifrån så jag agerade fotograf. Blev ganska nöjd med bilderna. 

Efter vi flygit bjöd jag på middag & glass på Mc'Donalds eftersom jag fick min lön idag , snäll ja är ! :) Efter vi ätit åkte vi till mohed och kika lite på team sportia. Måste även säga.. Mohed har Hälsinglands största sportbutik just nu ! 


Här kommer några få bilder:

   Jag kan flyga , jag e inte rädd ! (Jag som styr..)   Lite häftig att se ovanifrån , det där är campingen på Mohed's flygfält.   Liite människor framför scen va de ju. + de där stora vita "tältet" (eller vad man nu säger) till vänster är sportbutiken, Team sportia.   Starten på dagens etapp (?) (inte säker..)   Den här bilden gilla jag , känner mig lite stolt över den. 
Fotade en annan kille som var ute & flög samtidigt som oss. 


Det var bilderna ni fick se här & nu , kanske kommer fler senare , who knows ! :) 
Hoppas ni gilla dom ! 

Av Madeleine Svedberg - 26 juli 2011 00:17

Att få höra av en person att dens önskan är att få vara med en , att få vara tillsammans med en. Det är väl ändå några av de finaste ord man kan få höra. Eller ?! 

Enligt mig så är det de. Man blir varm i kroppen & får ett leende på läpparna , kanske inte om det är helt fel person man får höra de från men iaf. Ingen kan väl motså att le efter att fått höra de?! 


(Det blir ett långt inlägg , erat eget val om ni läser eller inte..)



Jag vet inte varför jag tar chansen , är jag rädd för vad andra tycker ? Ne , de tror jag ändå inte. Men kan de vara fördommarna folk troligen kommer ha ?


Jag vet inte & jag får panik snart .. Jag vet inte varför ja bryr mig om vad andra får för fördommar om de. Det är mitt eget liv så jag borde få bestämma ? Utan att människorna runt omkring en ska börja snacka massa skit och tycka man är dum i huve. Fast egentligen är det ytterst sällan jag bryr mig om vad folk tycker & vad dom har för fördommar om iaf mig , mitt liv & allt/alla som har med de att göra..


Kan de vara för att jag är rädd för att bli sårad ? Rädd för att du inte kommer ta de lika seriöst som jag ? Jag vet inte riktigt vad som hindrar mig men mest är det nog rädslan.. Jag borde kanske ge det en chans och låta mig själv vara lycklig ? Men jag vill inte höra alla åsikter från alla människor runtom för det vet jag att dom kommer ha många av .. Jag är förvirrad & vet inte riktigt vad jag ska ta mig till men jag lovar att jag kommer ha ett svar om inte allt för lång tid. Behöver stöd just nu men vet inte vem/vilka jag vågar berätta de för. Ja , tankarna snurrar i mitt huvud som en virvelvind ! 

"Fina människa <3" Jag blir glad av att höra sånt från dig !



Av Madeleine Svedberg - 25 juli 2011 17:05

I'm no beauty queen

I'm just beautiful me
 

You've got every right
To a beautiful life
C'mon


Who says
Who says you're not perfect
Who says you're not worth it
Who says you're the only one that's hurting
Trust me
That's the price of beauty
Who says you're not pretty
Who says you're not beautiful

Av Madeleine Svedberg - 25 juli 2011 14:15

Sämst humor , ja vet ! 




Av Madeleine Svedberg - 24 juli 2011 12:55

Jag hade en grymt rolig kväll med linnéa igår , kom till terrassen runt elva.

Träffade folk på bussen & en annat folk man kände på terrassen. Hade som sagt en super trevlig kväll. Tack till Rakke som lånade ut sin tröja när de börja regna ! (den hade luva) , jag stod & skratta så ja visste inte vart ja skulle ta mig till ett tag. Ja , så roligt vare ! Kom hem efter tre nåt tag , runt halv 4 la jag mig. Somnade när ja höll på att svara på sms.. (y) Lagomt trött då ! 


Idag tänker ja bara ta de lugnt , men funderar på att åka till mohed senare när syrran hämtat hundarna. Kommer sakna dom ! Även fast dom tog väldiigt mycket plats i sängen .. Barbie låg med huvudet i mitt knä & sov igår , super mysig ! Ville inte lämna henne men var ju tvungen när vi skulle åka.


Imorgonkväll är det grillnatta , drar dit med en annan linnéa än igår. linnéa sonevik blir de nu , fast vi blir fler också men vet inte riktigt vilka så ja skriver inge namn. Men jag tror de kommer bli super trevligt ! 

Sen på tisdag åker jag troligen till mormor & morfar och sover där till onsdan. Mysigt värre ! :) 

Av Madeleine Svedberg - 23 juli 2011 13:40

"Klassfest" igår , vi va bara sex personer från klassen de va bra i början sen blev allt bara fel & de suger.. Sista timmen var rolig , en massa som sas och bara en massa joll !

Som att betala med biblioteks kort vet vi ju att de inte riktigt går men de tänkte Tomas göra på Mc'Donalds. Ja , den blev ju roligare trots allt !

Tack till er som gjorde den bättre ! :)


Ikväll så blire terassen i bollnäs , party med iaf linnéa ollas. Ingen aning om vart vi blir innan ännu men de löser sig nog. Kommer iaf träffa emelie & malin m.fl vid terassen som vi inte är med dom innan som vi hoppas att vi blir. Vädret verkar lugna sig också så det blir nog bättre till kvällen , hoppas vi på iaf !

Ha en bra kväll allihopa !

Ovido - Quiz & Flashcards