iidamadeleine

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2012

Rubrik

Av Madeleine Svedberg - 22 augusti 2012 22:48

Har egetligen inget intressant alls att skriva men ingen tvingar er att läsa iaf så ja ska bara berätta lite om min kväll.
Cyklade med mamma till macken , handla mjölk och ägg. Intressant vah?
Nu har jag nyss ätit en liten sallad med min hemmagjorda sweetchili sås, & sen annanas på sidan om. MUMS ! Men ja blev lite Depp när det visade sig att 'so you think you can dance' inte visades ikväll.. Fick "trösta" mig med 'fast and furious - Tokyo drift' på 6an !

I helgen händer det lite mer , trooligen fest med iaf en del av klassen på fredag(?) , inte säker än. På lördag ska jag troligen hjälpa till & jobba på mohed flygklubbs 50 år jubileum, som är fre-lör. På lördan är "huvuddagen" , då blir det storfest på kvällen , då ska jag troligen jobba i baren och sälja vin & öl. Kul .. Troligast inte en enda människa i min ålder där men ja får roa mig med att kolla på fulla gubbar istället , haha låter roande vah ?!
Min söndag får vi se hur den ser ut !



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Svedberg - 21 februari 2015 11:32


Fyllde 22 år för en vecka sen igår, hade en underbar födelsedag med mannen i mitt liv! Blev bjuden på middag på Sinclairs Steakhouse här i Göteborg, supergott. Rekomenderar verkligen er att gå dit!  På lördagen var det ju alla hjärtansdag som all...

Av Madeleine Svedberg - 12 februari 2015 17:59

Snart ett år sedan jag skrev.. Igen..  Men "komiskt" nog så har jag VFU även denna gång. Är iofs inne på sista veckan nu, så den är snart slut.  Har varit roligt att vara tillbaka igen.  Men.. Även om det är någon som intresserad eller inte så ...

Av Madeleine Svedberg - 22 april 2014 20:38

Nu var vi inne på sista veckan på VFUn då.. Kan inte förstå att fem veckor har gått så otroligt fort.  Däremot så var jag lite stolt och glad att jag klarat mig i 4 veckor utan att bli sjuk eller nå, men vad tror ni inte händer när det blev långled...

Av Madeleine Svedberg - 24 mars 2014 21:18

Haha, ååh.. Varje gång jag skriver ett blogginlägg (vilket ni märker är väldigt sällan) så säger jag åt mig själv "nu får du skärpa dig Madeleine, ta tag i bloggandet igen", men som ni ser så går det inte så bra. Ibland förstår jag egentligen inte va...

Av Madeleine Svedberg - 20 augusti 2013 19:26

Hallå hallå! Har börjat plugga igen, ska plugga upp lite betyg & sedan söka till Förskollärarprogrammet igen. Denna gång söker ja till uppsala och Göteborg eftersom varken gävle eller falun har just den programstarten på våren. Så det blir troligt...

Ovido - Quiz & Flashcards