iidamadeleine

Alla inlägg under februari 2012

Av Madeleine Svedberg - 20 februari 2012 13:41

Oooooj , nu vare längesen igen .. Meen , bloggsuget har minskat brutalt så jag har ingen lust med det längre. Men jag har lovat mig själv nu att jag ska försöka blogga regelbundet vecka 9 , 10 & 11. Om jag nu har nå internet , men då är jag i Tyskland på praktik och tänkte att jag kan väl dela med mig av upplevelsen här. Får se hur duktig jag är på att hålla igång bloggandet där borta men jag ska göra mitt bästa. 


Det har väl inte hänt så där jääääätte mycket sen jag skrev sist , jag fyllde år för en vecka sen. Hade lov förra veckan också eftersom jag är i tyskland då lovet egentligen är. Men nuuu tänker inte jag skriva så mycket mer , ska föööörsöka hålla igång nu så jag inte lägger av helt med bloggen. 




Moa Lignell - When I held ya Y

"But baby, I tell ya
My heart is freaking out when I held ya
Even in the best of days
Love will be hard and hearts will be faking
 

Baby, you’re glistening
I see it in your eyes that you’re listening
Do you even understand
I have to let go of your hand"

Ovido - Quiz & Flashcards