iidamadeleine

Alla inlägg under juni 2012

Av Madeleine Svedberg - 25 juni 2012 11:59


The only man a girl can trust is her daddy. Y

  

Av Madeleine Svedberg - 7 juni 2012 21:58

Jag har precis redigerat några bilder så här kommer lite bilder på min oerhört vackra vän som hade bal idag ! :)


                   
Emma & hennes syster.
 
Emma & hennes mamma.
     



Så himla fina ! 
       

Ser ut som om Fredrik tänker , 'Hur mycket har du druckit egentligen?'

'Åh , herregud !' 
     
Fredrik får avsluta detta inlägg.

Av Madeleine Svedberg - 1 juni 2012 07:56

Här kommer några bilder på mina snygga vänner Emma & Per som stog modell åt mig när jag skulle göra min sista fotouppgift i gymnasiet. Jag är gryyymt nöjd och jag fick väldigt positiv reaktion från min lärare.  
Tack mina fina vänner för hjälpen,
(modellerna själv har inte ens sett bilderna)


Ingen av bilderna jag lagt upp har jag använt till själva uppgiften , dom kommer senare :)
                                


Som sagt , snygga vänner !

Ovido - Quiz & Flashcards