iidamadeleine

Alla inlägg under september 2010

Av Madeleine Svedberg - 27 september 2010 18:53

Ja då vare en ny vecka igen ..

Jag behöver mer pengar än vad jag har typ.. 750 + 400 kr (?)
Ge mig någon, snälla!


Aja, jag var hundvakt hos pappa hela helgen åt systers hundar.

Underbart vare! Mina små favoriter! :)

Martin kom och gjorde mig sällskap på lörda kvällen. <3



I just want to have the good times back,

the time when I never hesitated on you.

Why can't we have that again?

 

14 månader med martin idag också! <3

  

Av Madeleine Svedberg - 22 september 2010 20:14

En vecka sen jag gjorde ett inlägg nu.. Men har inte haft nån ork elr lust.

Helgen blev bra iaf, fredag & lördag var ja med favorit flickorna.

Lizzie, Elin, Thove & Lollo! <3 Tack för dagarna tjejer. :)


Hann tyvärr aldrig träffa martin..

Hoppas på att få träffa honom nu i helgen iaf.


Imorgon efter skolan så åker jag till systeryster så hon får färga håret på mig.

Wiie! Jag längtar, för i söndags så klippte jag mig. :)


Det var allt för mig! / M

Av Madeleine Svedberg - 15 september 2010 20:42

Grattis ännu en gång till världens bästa Thove!

Ja älskar dig massor & ja saknar dig massor!!


Hoppas du haft en superduper dag! :) <333333333


Pusspåre sötnosa!!!!   <333333333


Bild från KällarN -08. Supersöt! :)

  

Av Madeleine Svedberg - 13 september 2010 17:30

Säger grattis ännu en gång till min bästavän Lizzie Lindskog som blir 17år!

Åldern suger men nu haru bara 1 år kvar till 18. (y)

Pusspåre snygging & grattiis!!!    <333333333


Världens sötaste bild sen förra sommaren i Uttran! :) <3

   

Av Madeleine Svedberg - 12 september 2010 22:45

Blir ett kort inlägg nu..

Hade super skoj helg! Fredag, hundvakt & fest. Massa skoj!

Lörd-Sönd, hos mormor & morfar med kusinerna + martin. Myys! <3

Där var min helg med så få ord som möjligt, typ.. (y)


Det var allt för mig! / M

Av Madeleine Svedberg - 9 september 2010 16:58

Hade en skaplig dag, trodde jag var frisk tills jag hade haft idrott..

Inte kul! Extrem huvudvärk & snuvig.. -.-
Jaja, imorgon ska ja vara hundvakt. Kanske går över lite och umgås en stund.

Men sjävklart inte så länge eftersom jag är hundvakt. Fårse hur det blir.


På lördag åker jag till mormor & morfar med martin. Mys!

Charlie & Nathalie är där också, (mina småkusiner).

Skönt att åka dit en stund. Längesen sist! :)


Det var allt för mig! / M

Av Madeleine Svedberg - 8 september 2010 09:45

Sitter i skolan och tråkarsönder..
Måste intervjua någon, men kommer varken på vem eller om vad..

Känns värdelöst att vara här och inte kunna göra något!


Men sitter här & skrattar med tjejerna nu.
Hahahaha för facebook! xD
Isabel upptäckte precis alla tuggummin som sitter under data bordet.. (y)


Det var allt för mig! / M

Av Madeleine Svedberg - 7 september 2010 19:49

Jag är fortfarande sjuk så jag har vart det i en vecka nu..

Men jag hade massa skoj i helgen iaf!
Fredag: Var på fest & träffade massa trevligt folk. Hade superskoj!

Lördag: Strömmingsleken med Isabel & Linnéa i min klass. Super! (y)
Söndag: Bandy i Edsbyn & träffade sedan martin iaf 2 timmar. Mys! Sedan sov jag hos syster. :)


Jag går iaf i skolan nu motför förra veckan. Måste göra klart en skiva och två fotouppg. Skivan & en fotouppg ska vara klar nästa vecka.

Imorgon är det även klassfoto. Kuuul? Ne!


Det var allt för mig! / M

Ovido - Quiz & Flashcards