iidamadeleine

Alla inlägg under januari 2011

Av Madeleine Svedberg - 30 januari 2011 11:32

Åkte till källarn för att vara med elin igår, en timme senare så kom lizzie också.

Sedan bestämde vi oss för att åka till max då hängde thove också med.

Det blev en ruskigt bra & rolig kväll med en massa skratt & skoj med mina tjejer !

Tack för kvällen flickor !! :) <33


Idag åker jag hem till mohed igen, kanske slingar håret ikväll. Får se hur de blir.

Kanske väntar med de tills syrran kommer hem också . :)


Det var allt för mig! / M

Av Madeleine Svedberg - 29 januari 2011 17:10

Typ en vecka sen jag skrev nå nu..

Men aja, hade jättekul förra helgen , en riktigt bra helg !

Veckan har väl vara lika vanlig & tråkigt med skolan.

Igår var jag först med amanda tills hon började jobba,

sedan åkte jag på P18 bandy mellan Edsbyn-Bollnäs.

Var där med Sofia & Bella, hade riktigt roligt !

Skrattar för mig själv åt de som hände .. HAHA !

Bollnäs blev utklassade av Edsbyn iaf, 11-0 stod det efter slutsignal. (y)

Ikväll ska jag vara med Elin, tjoho ! :) <3

Klippte mig i torsdags, här kommer en bild på hur de blev. Nöjd !

  


Det var allt för mig! / M

Av Madeleine Svedberg - 21 januari 2011 10:00

Hade prov igår då, vet inte riktigt hur de gick.. Kändes både bra & dåligt.

Aja, hoppas de blev bra iaf !


Idag så blire skolan till 12.45 , då blir de Driver en sväng & boka körlektionen jag vann.

Sedan åker jag nog & simmar med Linnéa och Elin.

Extrem huvudvärk har ja så blää.. Men hoppas de går över till kvällen iaf !


Imorgon ska ja vara med Emma & på söndag ska ja vara med Amanda, great ! :) 


Det var allt för mig! / M

Av Madeleine Svedberg - 19 januari 2011 12:55

Hade riktigt skoj med linnéa igår, gick riktigt bra att plugga. (y)
Idag så blir det duscha, tvätta, plugga, tvätta, plugga, tvätta, plugga, osv..

Blir nog så dagen ut eftersom jag är ledig idag. Blir nog mamma glad också ! :)


Imorgon är det vanlig skoldag som gäller, inte riktigt super kul eftersom vi har religion prov.. Uscha ! Men hoppas det kommer gå bra iaf.

På fredag hoppas jag som sagt på att vara med Amanda på kvällen, skulle vara super de ! Ska vara med Emma i helgen också. De blir med super ! (y)

 

Det var allt för mig! / M

Av Madeleine Svedberg - 18 januari 2011 11:46

Igår kväll blev inte så lyckad.. Vill försvinna från verkligheten ett tag tack !


Aja, idag så blir det plugg med linnéa efter skolan. Religions prov på torsdag.. -.-

Måste plugga varje kväll tills de, uscha !  

Hade velat gå på bandy men har varken tid elr pengar till de tyvärr.

Får gå den 9 februari men de är ju tre veckor tills dess..

Aja, life goes on !


Fredag hoppas jag den tillbringas med Amanda, kommer bli ruskigt bra isf.

Behöver en riktig tjejkväll med henne ! :)


Det var allt för mig! / M

Av Madeleine Svedberg - 16 januari 2011 20:54

Att tänka tillbaka kan vara bland det värsta som finns.. 

Finns så mycket man ångrar och inte.

9 oktober 2010, den dan ville jag aldrig att den skulle hända. Även fast vi hade det svårt så hade vi kanske kunnat löst de, vem vet. Men det var helt enkelt inte tid för oss då tydligen, hur mycket jag än ville de !

Vissa förstår vad jag menar men vissa inte & så får de vara.


Jag saknar dom riktigt roliga tiderna med en massa vänner. För inte så längesen var det mesta kaos i mitt liv, justnu har en del av kaoset lagt sig men det är fortfarande delar kvar.. Blää, vill härifrån. Från verkligheten !

Längtar tills då jag åker till syrran ner i göteborg där jag bara känner henne och kompisen hon bor med, vet nu inte när jag kommer åka dit ner men ah..

Längta kan man ju !

Det var allt för mig! / M

Av Madeleine Svedberg - 16 januari 2011 16:17

Sitter och tittar på bandy nu, spännande !

Det är Västerås-Edsbyn som spelar, självklart håller jag på Edsbyn som man ser i tidigare inlägg. Det står 1-1 just nu, men hoppas på fler mål från Edsbyn snart.


Idag blir det en riktig ta de lugnt dag, ont i huve & magen så ja vet inte vad.

Vetekudden ligger på magen, riktigt skönt ! Plus, våran soffa är så skön så de e inte sant.


Nyss var det klagomål på tvn & västerås gjorde alldeles efter 2-1 ...

KOM IGEN NU BYN !

Av Madeleine Svedberg - 15 januari 2011 11:01

Vad ska man göra idag då ?

Enda jag vet är att jag måste åka till mor min & hämta lite saker om jag ska tillbaka till far igen. Men .. Blir säkert kvar hos mor min isf. Får se hur jag gör ?

Vill göra nånting iaf och inte bara sitta ..

Aja, hittar väl på något. Än så länge så har jag knappt vaknat .

Så nu blire frukost & duschen ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards