iidamadeleine

Alla inlägg under juni 2010

Av Madeleine Svedberg - 29 juni 2010 13:57

Hade en riktig superhelg med flickorna. Tack för den! <3


Torsdag: Anlände till stugan vid 18(?) 
Fixa där vi skulle sova sen bara ta det lugnt.

Fredag: Åkte in till Tumba centrum. Jag köpte: 2 bh:ar, 1 tunika & ett par steps.

Sen blev det midsommar krans & massa mys.

Lördag: Grönan från ungefär 3 till 11.

Söndag: Stan sen åt vi i stugan sen hemfärd vid 20-20.30

   

Thove & Jessica fiskade på freda kvällen & fick 5-7 fiskar sammanlagt.  


Vi på midsommar, snygga som alltid. :)

Det var allt för mig! / M  

Av Madeleine Svedberg - 24 juni 2010 12:16

Idag bär det av till Uttran/Sthlm med Lizzie, Thove & Jessica. Wiho!

Blir borta tills på söndag, underbart. :)
Shopping & grönan på lördag, sen får vi se vad som händer resten av tiden.

Massa skoj kommer det blir iaf! :D <33

Av Madeleine Svedberg - 20 juni 2010 17:23

Hade en gryyym kväll hos meffen i onsdags!
Tack för den flickor, måste verkligen göras om. :) <3

Efter sov jag hos martin, myys! :)

I fredags var det begravning för gammel mormor.. :'/

Jobbigaste jag varit med om!


Imorgon kommer martin till mig här i mohed. Äntligen! <3


Det var allt för mig! / M

Av Madeleine Svedberg - 16 juni 2010 13:31

Har gått & blivit förkyld..

Skulle egentligen varit med johanna idag men gick inte för jag inte mår så bra.

Huvudvärk, snuva & nu lite hosta.. :(

Men ska iaf försöka vara med lizzie, meffen, thove, elin & lollo ikväll.

Vi ska vara hos meffen, spela kubb, äta pizza & ha massa skoj! :)

Efter det kanske ja sover hos martin, sånt som märks..


Imorgon blir det iaf mohed och hämta lite saker & så.


Det var allt för mig! / M

Av Madeleine Svedberg - 14 juni 2010 16:16

I fredags så åkte ja till byn vid 18 ? Träffade flickorna plus fler.

Gick hem till någon sen redan vid 20.40 åkte jag,

extrem huvudvärk för alla typ skrek när dom prata.

Plus att jag var typ den enda nyktra. Men aja,

jag åkte hem till martin då iaf & sov där. :) Sov hos honom heeela helgen, myys!


Idag starta sommarjobbet, jag, linnéa & anna var dom första som jobba & drog igång det hela. Inte en enda kund men aja. Det kommer väl det ah.


Anna på bild. (y)

  


Det var allt för mig! / M

Av Madeleine Svedberg - 10 juni 2010 16:54

I tisdags kväll kom Linnéa hit för vi hade så EXTREMT tråkigt ...
Det slog mig att jag helt plötsligt ville gå & fiska.

Det gick hon med på så vi gick & fiska när hon kom hit.

Hon fick en liiiten aborre, & skrek när hon fick den ! x)


Igår fick vi i söderhamn sommarlov. Underbart!


Idag så var jag & mamma till sjukhuset,

sen bar det iväg till bollnäs. Jag fick nya ballerina skor ! :D

Vi var där i ungefär 3 timmar. Ikväll blir det lite städning & bara ta det lugnt.


Imorgon blir det edsbyn på kvällen med mina flickor.
Blir nog en riktigt bra kväll ! :) <3


Här är en bild på min lille katt, Tuffsen. (:


Det var allt för mig! / M  

Av Madeleine Svedberg - 7 juni 2010 20:37

Jag åkte till min älsking igår kväll vid ungefär halv 10 på kvällen.

Sov där, idag var jag ledig. Sköönt! Han kom hem redan vid 11.

Sååå skönt att få träffa honom igen ! :)


Moppen sluta funka idag IGEN ...


Men nu ikväll så har jag bakat kladdkaka med vitchoklad & chokladbollar.

Det är till klassen imorgon. & på onsdag blir det SOMMARLOV !
Underbart. :D

Massa mys med martin & massa skoj med vänner kommer det bli i sommar .

Wiho! ^^ <3


Det var allt för mig! / M

Av Madeleine Svedberg - 6 juni 2010 14:16

Igår fick jag världens mest oväntade samtal. Men jag är glad för att jag fick det !

Nu har jag en känsla av att det här kommer bli en GRYMT tråkig dag ...
Hoppas att du har tid att vara med mig någongång !! Blir tokig snart ..

Inte träffat dig på över en vecka ju & jag vill inte vänta en till ! Suck . :(


Aja, jag åker till pappa idag iaf . Håller på & fixar nu sen åker ja .

Ledig imorgon så jag blir kvar där inatt .

& som det står på allas facebook där bortåt så regnar & åskar det .. Inte bra !

Men pappa kommer hem idag efter han varit borta sen i torsdags,

det gillas MYCKET ! :D


Det var allt för mig! / M

Ovido - Quiz & Flashcards