iidamadeleine

Alla inlägg under april 2012

Av Madeleine Svedberg - 25 april 2012 20:43

Bytte banner när jag ändå höll på , hope you like it ! 


Före: 

 


Sen ser nu ju efter där uppe ! 

Av Madeleine Svedberg - 25 april 2012 19:48

Tjena ! Det va ett tag sen.. Börjar få klagomål från min vän Linnéa att jag måste uppdatera bloggen så det är väl bäst jag gör det. En massor har hänt sen jag skrev sist iaf men tänker absolut inte skriva allt eftersom hälften kommer jag att glömma.. Iaf , studentkryssningen har jag skrivit om tidigare, hade galet kul med mina tjejer & fler ! Det tackar jag för ! 


Idag var det nationella i Svenska B som alla treor i hela Sverige vet om, gick rätt så bra ändå men bara för att man känner så så kommer det väl skita sig totalt eller nåt. 

Min fina vän Emma har nyss vart här, det gjorde min dag! Snack , skratt & filmkik. Hon åkte nyss hem , men hon, plus per & fredrik kommer hit imorgon. Najs ! 


På fredag åker jag , mamma & putte till Göteborg ! Självklart för att hälsa på min käraste syster, vad jag längtar ! 

Kommer hem den första maj igen, vilket betyder att jag missa valborg här hemma.. :( Hade ju taggat till de länge nu men jag åker faktiskt hellre till min syster som jag träffar så sällan. Längtar även väldigt mycket tills jag kommer hem, för samma kväll som jag kommer hem så kommer en favorit hem ! Som jag längtar ! :) 


Nu vet jag inte riktigt om ja har så mycket att skriva mer än att jag är super lycklig, mår så himla bra ! 

& nästa vecka kommer jag må ÄNNU bättre, så underbart ! 


Det var väl allt jag hade att säga denna gång & jag lovar linnéa, jag ska bättra mig när det gäller bloggen ! 

Ovido - Quiz & Flashcards