iidamadeleine

Alla inlägg under augusti 2010

Av Madeleine Svedberg - 23 augusti 2010 19:11

Hade en dunder bra helg!
Fred-lörd: överraskade jag martin & sen sov jag kvar hos honom! <3

Lörd: Bandy, kalas & hundvakt. Träffade Amanda en snabbis också. Skoj! Plus att martin kom till mig i syrrans lägenhet en sväng. :)
Sönd: var jag med Amanda. Massa skoj! :)


Ska träffa Amanda i veckan också. Wiie! :D 

Sönd-tisd: sov/sover jag hos linnéa. Wiho! Massa skoj!
Men inatt lägger vi oss tidigt för imorse försov vi oss och fick stressa lite. x)

Vi kollade på sagan om ringen igår så den slutade inte fören kl 1. Så det blev lite sent. ;)


Hade en grymt rolig dag idag också, speciellt lunchen!! (y)

Det var allt för mig! / M 

Av Madeleine Svedberg - 18 augusti 2010 17:16

Måste berätta om min underbara vän Emma Östh,

hon tar ingen skit och ingen kan vara grymmare än henne.

Alltså det går inte att ha tråkigt med den tjejen,

hon är helt tokig och en av dom bästa jag vet.

Tjejen rockar mitt liv ! Y

 

Emma & jag! (y)

  

 

Det var allt för mig! / M

Av Madeleine Svedberg - 15 augusti 2010 23:40

Lite dålig på det här att skärpa mig med bloggen men äsch!


Veckan har väl inte bjudit på så värst mycket egentligen.

Sov hos martin tisdag-torsdag, var med emma onsdag kväll sen fredag&lördag.

Ja var utanför stormässan med thove, emma & filip igår. Trevligt!

Idag var ja på karnevalståget med dom i Alfta, lika trevligt det ah! :)

Nu ikväll var ja hos min syster ett tag, men är nu hemma igen & måste skriva krönika!

Den ska vara inne imorgon kl 07.00 på morgonen. Illa för mig! :o

Den ska in till kurien då så alla förstår & inte tror att det är i skolan för den börjar inte fören på onsdag!


Men jaja, nog med struntprat. Eller ja, det här blir inte bättre men imorgon äre

UNG-möte på kuriren i söderhamn. Efter blir att hitta på nå med linnéa & isabel. Wiie!

Sen hoppas ja på att hinna träffa martin innan ja åker till mohed på tisda.


PS. Bilder kommer väl från stormässan kvällen! DS.

Det var allt för mig! / M

Av Madeleine Svedberg - 10 augusti 2010 16:59

Ska särpa mig med bloggen nu,

men har antingen inte tid elr inget internet när jag tänkt göra det. Så ja är lite seeg!


Jag har varit hemma senn torsdan förra veckan. Åkte hem lite tidigare!

I lördags vare BJÖRN ROSENTRÖM! Riktigt jävla grym kväll måste ja säga.

En minnes värd kväll också. Tack till Thove, Lollo & Lizzie för det. <3
Roligt att träffa massa folk också! (y)

Idag så åkte jag till min älskade martin vid 1.

Sover här ikväll men justnu är han på träning.

Det var 1 ½ veckan sen vi sågs nu så det var underbart att träffa honom igen! :) <3


Det var allt för mig! / M

Ovido - Quiz & Flashcards