iidamadeleine

Alla inlägg under juni 2010

Av Madeleine Svedberg - 5 juni 2010 21:21

Nu blev det ett till inlägg idag.

Men min faster, hennes man och en av minsa kusiner fick en flygtur i present.

Så den gjorde dom idag. Efter det fick jag, jennie & syrran åka en liten sväng.

Putte stängde av motorn, usch ! Asläskigt men superhärlig känsla . :)

Hittills har kvällen varit bra.

En bild från flygturen .


Det var allt för mig! / M  

Av Madeleine Svedberg - 5 juni 2010 14:53

Hade en grymt bäst kväll igår !
Matilda var med oss också, riktigt trevligt .

Tack för kvällen a-rudar .. ! ;)

Ikväll blir det grillning i mohed med mamma, putte, syster & kusinerna med deras familj . Massa gott ! Kommer nog bli en riktigt bra kväll det här också .

Tyvärr kunde inte jag vara med på tältningen med mina flickor för jag är tvungen att vara hemma.. Men det får bli någon annan gång !

Bild sen igår på thove, lizzie & mig.

Ja vet, jag ser inte riktigt klok ut men det får ni stå ut med . :)

  

Av Madeleine Svedberg - 3 juni 2010 22:07

Vila i frid gammel mormor linnéa ! :'(

Jag kommer ihåg dom julaftona hon var med.

Alla visste vi vad vi skulle få av henne, men vi blev lika glad ändå.

Ett "hus" med godis var vad vi fick varje jul.

Nu hade jag inte träffat henne på några år,

men jag kommer sakna henne lika mycket ändå.

Hon var en glad liten tant. Hon lämnar någon enorm saknad efter dig.

I thought the angel's could waith for a moment. <3


Jag & linnéa på bilden, den enda bilden jag har på henne.

Ovido - Quiz & Flashcards