iidamadeleine

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Madeleine Svedberg - 1 september 2010 12:09

Hade en ganska bra helg, fotade på hund SM fred-lörd.

Det gick riktigt bra, amanda kom även ner på lördan en stund. :)
Lörd-sönd sov jag hos syster för jag var hundvakt på lördkväll.

På sönd åkte ja till Gävle med linnéa, det blev en mössa, ett linne och leggings.

160kr sammanlagt blev allt, ganska bra tycker jag. (y)


Sov hos martin från sönd-tisd. Mys! :) Men var såklart i skolan på måndan.

Men jag har gått och blivit sjuk så jag var hemma igår och är det även idag.

Hoppas på att bli frisk till på fredag !!

& Grattis till min älsklade som fick göra sitt premiär mål i a-laget i måndags!

Mot sandviken i första halvlek. Gjorde även så edsbyn ledde med 4-3 då. :)


Ny header ska jag göra också, ska fixa om hela bloggen för den ser så tråkig ut!


Det var allt för mig! / M


Ovido - Quiz & Flashcards