iidamadeleine

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Madeleine Svedberg - 22 oktober 2010 22:20

Klev upp 5-halv6 imorse.. Var i Hårga/Kilafors redan 07.15

Vi var där till ungefär 09.. nånting?

Åkte tillbaka till skolan & filmade en reklamfilm till ett UF företag.

Det gick bra så på måndag blir det redigering. :)


Ikväll var jag & bowla med emma, filip & per (låtsas bror).

Det var kul & jag kom inte sist! :D

När vi kom hem till oss så kikade jag & emma på Ice age 2,

åt popcorn & drack apelsin juice. Mums! :)


Kanske åker till byn med 23.42 bussen med Lizzie & Elin. Sånt som märks. :)

Om jag orkar eller inte!


Imorgon blire troligen att vara med Isabel & Linnéa. Wiie! :D

 


Du får mig att glömma allt det dåliga som hänt.

Hur kan du få mig så glad genom att bara existera?


Det var allt för mig! / M

Ovido - Quiz & Flashcards