iidamadeleine

Alla inlägg den 29 december 2010

Av Madeleine Svedberg - 29 december 2010 22:23

Måndag: Hittade like kläder som fick följa med mig hem. :) Sov hos linnéa på kvällen, hade en grymt rolig dag & kväll ! :)


Tisdag: Åkte in till Bollnäs med Linnéa, Sofi, Emma & Emma, kolla runt, hittade nyårs kläder & fika . Riktigt skoj ! :) När dom åkte hem så stannade jag & var med Per, riktigt nice ! Senare fick han & jag sällskap av Amanda vilket också var riktigt nice ! Fick mig en riktigt bra dag ! :)


Onsdag (idag): Har legat & kollat på NCIS typ heela dan . Nice ! Var iväg & åt med Putte på någon pizzeria också, mums ! :)

När vi skulle åka därifrån och satt oss i bilen sa putte :

"Åsså funkar inte fläkten, men vet du hur man lagar den?"

Nej, sa jag såklart.. Så öppnar han sin dörr & smäller igen den, så satte fläkten igång. Hahah, tyckte det var lite roligt !

Imorgon blire söderhamn med iaf Linnéa & Sofi på dan sedan på kvällen blire bandy, Broberg-Boltic. Väldigt förvånad själv att jag ska dit men jobb väntar !


Det var allt för mig! / M

Ovido - Quiz & Flashcards