iidamadeleine

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Madeleine Svedberg - 3 maj 2012 19:56

Remember those walls I built
Well baby they're tumbling down
And they didn't even put up a fight
They didn't even make a sound
I found a way to let you in
But I never really had a doubt
Standing in the light of your halo
I got my angel now Y



Fick äntligen träffa en fin favorit igår efter två veckors längtan , glad tjej ! 

Idag har jag däremot haft en riktig skitdag , ingenting har gått som jag velat ..

Stressad som en galning så imorse bröt jag ihop för att vi inte hade nån betongspik hemma , seriöst ?
Nää, jag är hemskt stressad och när allt bara skiter sig i all stress då blir det bara för mycket. Bara jag hört nåt jag inte velat höra idag så har jag bara velat sätta mig ner, gråta en sväng & tycka synd om mig själv. Min konstanta migrän gör inte heller saken bättre, & p.g.a den så blir det jobbigare & ju mer stressad jag blir desto värre huvudvärk får jag.. En helvetets ond cirkel ! Ensam hemma har jag vart sen jag kom hem från skolan men tror dom kommer hem snart , och favoriten som va här igår kommer hit ikväll också. Då vänder allt förhoppningsvis, det brukar vara så ! Sen måste jag ju tacka mina fina Isabel & Linnéa som orkar med mig när jag har en sån dag som idag , hade inte klarat av allt utan dom ! Sen ett uppmuntrande sms från min fina Emma gjorde inte heller nåt , fina ni ! Vad hade jag gjort utan er ?
Ni är mer än guld värda ! Y

Ovido - Quiz & Flashcards