iidamadeleine

Alla inlägg under oktober 2010

Av Madeleine Svedberg - 18 oktober 2010 18:18

Har inget speciellt att skriva egentligen mer än att..

Jag är helt otroligt ovanligt lycklig idag!

Mår riktigt bra och hoppas inte kvällen förstör mitt goda humör.

Hoppas även skoldagen imorgon blir lika bra som idag!

Mycket skratt blev det! :'D Hahah!


Det var allt för mig! / M


En saknad som jag inte vill känna längre..

 

 

Av Madeleine Svedberg - 17 oktober 2010 19:47

Hade en riktigt trevlig kväll med amanda igår! :)


Idag har ja varit till Bollnäs & varit med per, vi fotade ute på långnäs.

Slutade med att vi satt på sporthallen och kollade på innebandy,

men det blev några bra kort iaf. Lägger in några här nu.


Alla bilder redigerade, iaf dom som jag gillade. :)


                  


Det var allt för mig! / M

Av Madeleine Svedberg - 15 oktober 2010 21:29

1.Viket namn är ditt mellan namn?- Ida

2.Vilken tid gick du upp imorse?- typ 6
3.Är du i ett förhållande nu?- Nej
4.Om ja,hur länge har ni varit tillsammans?- -

5.Om nej,vem var du tillsammans med sist?- Martin <3
6.Varför tog det slut?- För han hade fullt upp med bandyn
7.Har du haft ett seriöst förhålland?- Ja
8.Vem vet mest om dig?- Syster & lizzie ?
9.Vad gör du på fredagskvällar?- Är med vänner!
10.Bästa filmen du någonsin har sett?- ojojoj, många de! 

11.Har du haft sex med fler än 5 personer?- Nej
12.Har du någonsin varit full?- Njae
13.Har du testat droger?- ALDRIG
14.Röker du? Nej absolut inte
15.Snusar du? Nej
16.Saknar du någon just nu?- Ja!
17.Hur mår du idag?- Bra faktiskt
18.Hur många tabletter tar du dagligen?- 1-4 kanske? Men ingen nu på länge.
19.Vad gjorde du för exakt 1år sen?- Var säkert med martin.
20.Bästa minnet från sommaren?- Alla gånger i sthlm, rättvik, västkusten & massa mer!
21.Senaste landet du besökte bortsett från Sverige?- Norge
22.När var du där?- I våras
23.Är du rasist?- Nej
24.Har du svenskt ursprung?- Ja
25.Om nej,vart kommer du ifrån?-
26.Föredrar du svenska eller utländska tjejer/killar?- Beror på.
27.Ser du fram emot någonting just nu?- JA!!
28.Sköter du skolan?- Ja
29.Vad hade du för betyg förra året?- Lite av varje
30.Vad är det bästa du fått på ett prov?- MVG
31.Vilken ämne var det?- SO
32.Har du fått IG på ett prov?- Ja
33.Har du spelat/spelar du i ett band?- Nepp
34.Anser du dig vara intelligent?- Haha, nej
35.Vilken har varit din bästa tid i ditt liv? 27/7-09 & 10 juli 08 !
36.Har du mått jätte dåligt psykist?- Mm
37.Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt?- Nej
38.Har du haft sömnproblem?- Njaa
39.Vad gör du när du mår dåligt?- Är med vänner som får mig att må bra ige
40.Vart vänder du dit för att prata när du mår dåligt?- Mamma, syster & vänner
41.Vill du ha tillbaka någon av dina ex?- Kanske
42.Vilken klass går du i nu?- MP2
43.Vilken skola?- Staffangymnasiet
44.Har du varit otrogen någon gång?- Nej, aldrig!!
45. Om ja,vem?-
46.Har någon varit otrogen mot dig?- Mm..
47.Om ja,vem?- Det vet han bäst själv..
48.Är du stolt över dig själv?- Händer väl
49.Vad är det bästa med dig enligt dig?- Jag har bra humor!
50.Vad får du ofta komplimanger för?- Vet ja inte
51.Har du lätt att få folk att skratta?- Jorå
52.Cider eller öl? Cider
53.Har du några talander?- Haha, njaa
54.Vet du om någon är kär i dig?- Kanske
55.Är du bra kompis med dina/ditt syskon? Självklart!
56.Vad står det i ditt senaste sms?- Ja precis :p <33
57.Vem är det ifrån?- En
58.Hur lång är du?- 163cm
59.Hur mycket väger du?- .....
60.Vilken storlek har du på kläder? S elr M
61.Har du svarat ärligt på alla frågor?- Ja



Ja, jag hade lite dåligt att göra just nu förutom att spela.. (y)

Av Madeleine Svedberg - 15 oktober 2010 14:20

Nu blev det två inlägg men måste visa en bild på Tuffsen & Tiara.

Tiara är vit & Tuffsen röd. Han riktigt njuter av att bli tvättad av sin mamma. :)


  

Mina små älsklingar! Y

Av Madeleine Svedberg - 15 oktober 2010 14:13

Började 07.45 & slutade 11.05 idag. Skönt!

Bussen gick inte fören 11.52 så jag gick & åt med Isabel,

sen följde hon mig till bussen.

Ikväll ska jag hem till henne & umgås.

Kommer bli massa prat & skratt skulle ja tro! :)

"Lana" ska vi göra också, låter bra tycker ja.


Imorgon ska ja vara med Amanda,

på söndag kanske ja ska vara med Per om han kan.

Låter som en bra helg! :)


Det var allt för mig! / M

Av Madeleine Svedberg - 13 oktober 2010 13:21

27/7-09 - 9/10-10

Cause today, you walked out of my life
Cause today, your words felt like a knife
I'm not living this life

Goodbyes are meant for lonely people standing in the rain
And no matter where I go it's always pouring all the same
These streets are filled with memories
Both perfect and in pain
And all I wanna do is love you

 

14 månader är inte dåligt, vi hade våra upp & ner gångar men det har alla. Jag trodde vi skulle vara VI länge till. Men tiden räcker inte till för dig..

Jag kommer sakna dig.. Tack för allt du gjort för mig & för att jag fått varit din! Y

 

  

Av Madeleine Svedberg - 6 oktober 2010 12:20

Lika dålig som vanligt att skriva här, blir ingen förbättring på mig.

Äsch, Har inte särskilt många som läser heller så.


Idag får vi i MP2 veta om vi får åka til Spanien v45! Det är typ 99.9% chans nu. :D
Plus.. Vi åker dit månd-fred v.45 När vi kommit hem så är jag bara hemma i 3 dar

sen åker jag till Kanarieöarna med LIZZIE! :D J*vlar va kul det ska bli!!
Längtar som en tok!!!

Iiiiiiiiih, va kul !!   

Det var allt för mig! / M

Ovido - Quiz & Flashcards