iidamadeleine

Alla inlägg under december 2010

Av Madeleine Svedberg - 9 december 2010 08:45

Har fortf ingen lust att skriva så jag är inte så aktiv här..

Men var på bandy igår vilket var väldigt roligt men Edsbyn förlora tyvärr.

Men dom spelade bra & körde på. Men dommar jävlarna SÖG hårt..

Ne uscha, det var man riktigt irriterad på ! 


Men.. Imorgon åker jag till Göteborg med mor & putte direkt efter skolan, uderbart!

Får träffa min älskade syster snart igen. :') <3


Tycker det kunde vart fredag idag ist för torsdag, för torsdagar suger..

Orkar inte med skolan alls egentligen men man måste ju. Tyvärr !


Det var allt för mig! / M


Av Madeleine Svedberg - 1 december 2010 10:30

Nästan en månad sen ja skrev nu..

Men jag har varit utomlands och när ja varit hemma har ja inte haft tid eller ork.

Men åkte till Spanien med klassen i fem dar, hade riktigt roligt!

När ja kom hem var jag bara hemma i ungefär tre dar sen åkte jag till Kanarieöarna med Lizzie och hennes familj. Vilket var riktigt roligt! Hade himla trevligt. :)

Det kommer väl bilder något tag, sitter i skolan nu så har inga nu.


Jag blev sjuk sista dagen när vi skulle åka hem från kanarieöarna, inte kul !

Fortf förkyld, riktigt jobbigt. Men det försvinner väl snart.

Lite värme skillnad här hemma som i kanarieöarna också.

Plus 30 där bort och -20 här hemma.. Fortf inte varnt mig vid det heller. -.-


Det var allt för mig! / M

Ovido - Quiz & Flashcards