iidamadeleine

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Madeleine Svedberg - 23 maj 2010 14:10

Hade askul igår, en riktig lyckad lörda!
Lite stressigt efter kalaset men det löste sig,

hade superskoj med favorit flickorna, tack för kvällen & allt!

Tältning ska göras om om inte allt för lång tid. (y)
Men då ska det INTE regna på natten eller

när vi vaknar för det var ganska så jätteblött..

Men ni är toppen, tjejer! :) <33


Mormor var asgullig igår,

hon hörde på kalaset att jag inte hade pengar på telefon.

Så hon fyllde på den så jag har gratis sms igen! Wiie!


Idag vid halv 4-4 åker jag till min syster så kommer våran 3 menning dit.

Hon ska färga & klippa mitt hår. Efter det får vi se vad som händer.

Kanske åker till min martin, sånt som märks. :)


Det var allt för mig! / M

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards