iidamadeleine

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Madeleine Svedberg - 24 maj 2010 16:16

Åkte till martin med 21.02 bussen igår kväll, så jag sov hos honom. :) Massa mys!

Jag började 12 idag, men när jag & linnéa kom dit så var Isabel sen.

Vi jobba ingenting så imorgon kommer dom hit så ska vi filma lite.


På fredag åker jag till Uttran (sthlm), massa skoj kommer det bli.

Saknar det stället, så vi kommer väl leva lika mycket i båten som alltid.

Saknar dessa tider med min lizzie!

Tack för att du finns i mitt liv, ja hoppas du kommer stanna i det föralltid.

Förlorar jag dig, förlorar jag allt. Det finns ingen madeleine utan lizzie! <3

 

  

Jag & lizzie när vi är 2 år (?).

Vi har hållt ihop hela livet & ja hoppas vi fortsätter så!


Det var allt för mig! / M

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards