iidamadeleine

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Madeleine Svedberg - 8 januari 2011 22:51

Idag så åt vi på Kinarestaurangen inne i Söderhamn. Jag, mamma & putte alltså. Efter vi var klar där så åkte vi till en av puttes kompisar & hans familj som har en av världens sötaste bebisar. Jag myste ner mig i soffan med bebisen sovande på magen inte så långt efter vi kom dit, så otroligt söt & de var så himla mysigt ! :')

Han somnade på mig sist vi var där också, så söööt !

Nu sitter jag här hemma med täckbyxor på mig, höll på att testa dom här hemma sen orka jag inte ta av mig dom.. Lat ja vet, men dom var så skön att ha på så ! :)


Imorgon blir det troligen jobb på Brobergs hemma match om inte så åker jag nog dit ändå, eftersom dom spelar mot. The one and only: Edsbyn !



Varför blir jag ens förvånad...?

 

Det var allt för mig! / M

Av Madeleine Svedberg - 8 januari 2011 22:08

Hittat ny favorit låt:
Bruno Mars - Talking to the moon


"At night when the stars light up my room,
I sit by myself talking to the Moon.
Try to get to You In hopes you're on
the other side talking to me too.
Or Am I a fool who sits alone
Talking to the moon?"


En gammal favorit låt som följt med sen barnsben:
Cecilia Vennersten - Det vackraste


"Det vackraste jag vet är att se dig när du sover.
Här råder stilla frid och jag glömmer både rum och tid.
Du ligger här bredvid och jag känner hur du andas.
Att älskas utav dig är det vackraste för mig!"

Ovido - Quiz & Flashcards