iidamadeleine

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Madeleine Svedberg - 14 januari 2011 22:45

Skolan som vanligt, trött som vanligt .

Men lunch på subway, mums !

Pratade med syrran också när jag kom hem från skolan , välbehövt ! Y


Fick pengar av mor min så jag kunde gå på bandyn ikväll, underbart !

Edsbyn - Hammarby

6 - 1

Det var ruskigt bra dom spela ikväll edsbyn , ruskigt bra kväll blev de .

Wiho, för vinsten ! & Tack elin för kvällen, riktigt skoj hade ja . :) <3

Träffade även en väldigt saknad familj på bandyn också.. <3


Nu sitter jag & fryser som en tok, halvlåg nyss på dom älskade köksstolarna hos far min och åt popcorn & drack avslagen julmust . Mys ! Ska krypa till sängs snart, trött som få & en otroligt mysig träningsvärk i mina ben . Fast näe, den är hemsk & jag kan knappt gå! Godnatt gott folk :)


Det var allt för mig! / M

Ovido - Quiz & Flashcards