iidamadeleine

Direktlänk till inlägg 18 juli 2012

Längesen igen ..

Av Madeleine Svedberg - 18 juli 2012 21:33

Jaa , nu var det ett tag sen jag bloggade och skrev ett inlägg med lite mer text än en mening ! 

Har väl hänt ganska mycket men har bara inte haft lust eller ork att skriva. 

Jag tog studenten 15 juni, fy fan vad jag är bra !

Sedan gick det lite neråt där ett tag, kärleken försvann och massa joll.. 

Två dagar efter min student var jag ganska less och ville härifrån, vilken tur då att min älskade syster skulle åka hem samma dag och en timme innan hon åkte bestämde vi att jag skulle följa med så det var bara att packa. Drog då ner till Göteborg med henne och åkte hem på midsommarafton, trots att hon jobbade hade jag det väldigt bra. Så himla skönt att komma bort & vara hos henne ! 


Sen så ja, arbetslös är ja.. Men jobb sökes, hoppas att hitta ett i Göteborg och då blir det flytt dit. Trivs för himla bra där och min syster vill också ha ner mig så jag hoppas på det bästa. Om lite mer än vecka är det Persmässan här i Edsbyn, längtar! Efter det blir det classic car week (såklart) för min del, underbart ! Sedan den 4 augusti(?) är det björn rosenström, ett måste varje år! Helgen efter det(?) kanske jag drar till gävle i tre dar till min käraste kusin Josefin ! Sedan får vi se vad framtiden har att bjuda på. 

 

 

"Where have all the good men gone
And where are the gods?
Where's the streetwise Hercules
To fight the rising odds?

Isn't there a white knight
Upon a fiery steed?
Late at night I toss and turn
And dream of what I need

I need a hero
I'm holding out for a hero till the end of the night
He's gotta be strong, he's gotta be fast
And he's gotta be larger than life, larger than life"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Svedberg - 21 februari 2015 11:32


Fyllde 22 år för en vecka sen igår, hade en underbar födelsedag med mannen i mitt liv! Blev bjuden på middag på Sinclairs Steakhouse här i Göteborg, supergott. Rekomenderar verkligen er att gå dit!  På lördagen var det ju alla hjärtansdag som all...

Av Madeleine Svedberg - 12 februari 2015 17:59

Snart ett år sedan jag skrev.. Igen..  Men "komiskt" nog så har jag VFU även denna gång. Är iofs inne på sista veckan nu, så den är snart slut.  Har varit roligt att vara tillbaka igen.  Men.. Även om det är någon som intresserad eller inte så ...

Av Madeleine Svedberg - 22 april 2014 20:38

Nu var vi inne på sista veckan på VFUn då.. Kan inte förstå att fem veckor har gått så otroligt fort.  Däremot så var jag lite stolt och glad att jag klarat mig i 4 veckor utan att bli sjuk eller nå, men vad tror ni inte händer när det blev långled...

Av Madeleine Svedberg - 24 mars 2014 21:18

Haha, ååh.. Varje gång jag skriver ett blogginlägg (vilket ni märker är väldigt sällan) så säger jag åt mig själv "nu får du skärpa dig Madeleine, ta tag i bloggandet igen", men som ni ser så går det inte så bra. Ibland förstår jag egentligen inte va...

Av Madeleine Svedberg - 20 augusti 2013 19:26

Hallå hallå! Har börjat plugga igen, ska plugga upp lite betyg & sedan söka till Förskollärarprogrammet igen. Denna gång söker ja till uppsala och Göteborg eftersom varken gävle eller falun har just den programstarten på våren. Så det blir troligt...

Ovido - Quiz & Flashcards