iidamadeleine

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Madeleine Svedberg - 24 januari 2012 16:31

You're not alone, together we stand
I'll be by your side, you know I'll take your hand
When it gets cold and it feels like the end
There's no place to go, you know I won't give in


Jag kommer stå vid din sida föralltid, jag vet att föralltid är en jävla lång tid men med dig vet jag att vi kommer vara vänner för livet.

Det finns ingen lika speciell som du , you're one of a kind !

Min vackra Emma , du ska veta att du är helt otroligt makalöst underbar.

Mig kommer du ha vid din sida alltid , vare sig du vill eller inte !

Älskade du , jag älskar dig. Y


Av Madeleine Svedberg - 24 januari 2012 16:06

Ojdå.. Det blev inge inlägg i fredags men nuså , idag ska ni få se.
Det är så att jag tatuerade mig i fredags, ni som inte visste de.


Här får ni en bild också , den togs idag av min käre vän Isabel !


  

Måste faktiskt säga att jag gillar den här bilden.

Ovido - Quiz & Flashcards