iidamadeleine

Alla inlägg under maj 2010

Av Madeleine Svedberg - 21 maj 2010 13:48

Åkte ju till hudik sjukhuset idag, kom dit, satt och vänta kanske 10 minuter.

Gick in i ett rum, vänta i ungefär 5-10 minuter till. Ortopeden kom,

han klämde och kände lite så sa han "jag skickar en remiss till magnetrönken" åsså vare nå mer ställe.. Så var vi klar, var där max 10 minuter med han.

Så nu ska ja tillbaka nåt tag och rönka sen tillbaka igen och höra vad dom säger.

Det här är inte kul.. -.-

Men aja, mamma köpte ett nytt nässmycke åt mig idag. :D
Åsså köpte jag örhängen som jag haft förr men dom har försvunnit. Underbart!


Snart åker jag till pappa, åker lite moppe och så.

Så ikväll ska jag troligen vara med Thove, Elin & Lizzie. (y)

Blir säkert en bra kväll det här. :)
& imorgonkväll ska ja vara med Thove igen troligen. :D Jippie! <3


Det var allt för mig! / M

Av Madeleine Svedberg - 20 maj 2010 19:54

Var med Linnéa från typ 12 till 16. Hade det superskönt på alltan i solen.

Åkte in till Bollnäs i typ en halvtimme(?) för att kika på skor.

Tack för dan bruden! :) <3


Imorgon åker jag till hudiksjukhust till ortopeden..

Missar nationella i matte men jag har väntat på tiden i hudik i typ 3 månader så.

Aja, jag får ta igen det senare. Men efter hudik åker jag till far min, ja vet iaf att jag ska testa min moppe som numera är lagad! :D Min superfar fixa den. (y)

Sen så ska jag vara med min sötnosa Thove! :DD Jippie!

Kommer bli lika kul som alltid kan ja lova.

Pusspåre unge, du är underbar! <3

 

C'mon here's your chance
don't let it slip right through your hands
are you ready for the ride of your life?

 

Det var allt för mig! / M

Av Madeleine Svedberg - 19 maj 2010 20:04

Nu får det bli ett kort inlägg, för det jag skrev nyss försvann för mitt cp internet la av... -.-

Men iaf.. Idag sprang/gick vi ute på idrotten jag gick 5.9km på ca 59min, nöjd! :)


Mammas kille Putte fyller år idag också & morfar fyllde år igår. Grattis till dom!

Så idag var det god mat hemma och jag har tjockat mig ordentligt med fika. 


Imorgon & på fredag är jag ledig! Inte så positivt ledig på fredan men iaf.

Så imorgon kanske jag ska leka med Linnéa som också är ledig.

Kommer bli super & det ska vara super väder imorgon! :D


Det var allt för mig! / M

Av Madeleine Svedberg - 18 maj 2010 16:47

Nu sitter jag ute på alltan i värmen. Solen är bakom moln men det är varmt ändå.

Lyssnar på mysiga låtar och saknar min älskling martin.

Åker lizzie & hennes familj till Uttran nu i helgen så kan jag kanske inte följa med

om vi inte kommer hem innan 4 på söndag. För då ska jag färga & klippa mig. :/

Hon som ska göra det bor lååångt bort och är sällan här hemma.. Tyvärr!

Men hoppas på att kunna följa iaf.


Imorgon är det vanlig dag men på torsdag så slutar ja redan kl 11.05 Skönt!

Fredag så åker jag till hudiksjukhuset med mor min för jag ska till ortopeden.


Allt för jag hade att säga nu. :) / M

Av Madeleine Svedberg - 17 maj 2010 21:03

Vilket väder det vart idag, underbart!

Nu sitter jag och lyssnar på riktiga sommarlåtar & längtar till sommarlovet.

Jag längtar till Uttran med lizzie, bästa stället ja vet.

Massa sommarminnen ska det bli i sommar med vänner, familj & martin! <3


Summer of'69 - Bryan Adams

Rap Das Armas - Cidinho & Doca

Lilla hjärtat - Sommarpojkarna (Uttran lizzie!)

Sommarnatt - Snowstorm

Oh boy - Peps Persson

Äkta sommarlåtar enligt mig. :)

 

Inte långt kvar, 9 juni slutar skolan för oss i Söderhamn!

Precis 23 dagar kvar, helt otroligt.


  

Jag & lizzie i uttran, sommaren 09. <3


Tjingeling/M

Av Madeleine Svedberg - 13 maj 2010 14:20

Idag ska ja iaf gå och kolla på Thove's match här i mohed,

sen får vi se om ja hittar på nå med Bella.

Imorgon ska jag vara med min sötnosa Thove,

kommer bli superskoj för ja saknar henne nå enormt! <3

Av Madeleine Svedberg - 11 maj 2010 12:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Madeleine Svedberg - 9 maj 2010 16:10

Min älskling kom till mig igår kväll, vi var ensam hemma till ungefär 2 på natten.
Vi somnade redan kl 12 men iaf. Vi kollade på Titanic, mys!

Idag så gick vi en lång mysig skogspromenad med min systers hund Rambo.

Ja tog med min mr.Nikon också så det blev lite kort. :)


  

Han är min och det är så det ska vara! Y

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards