iidamadeleine

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Madeleine Svedberg - 3 november 2011 10:21

Hallå ! Nu blev ja seg på att skriva men det är ju lov så jag har annat för mig. 

I tisdags åkte jag till Isabel vid sex , vi åt på Amore sen åkte vi hem till henne. Där kika vi på film , tjocka oss med gotta & dricka. Mums ! Hade jättekul & vi pratade en massor. Jag sov hos henne. 


Onsdag, när vi vakna så åt vi frukost och jag åkte hem vid ett , åkte hem till mohed , duscha & fixa mig på knappt 40 minuter. Åkte sedan till bollnäs & träffade mona och tog igen gamla goda tider. Vi fika/åt på NK sedan gick vi hem till henne. Va där & pratade en massor mer. Myyycket trevligt ! 

Runt fem åkte jag hem , då åkte jag hem till Ovanåker.


När jag kom till ovanåker va de bara att byta om & fixa mig och slängde i mig lite mat , sedan åkte jag till Jenna för lite party. Stressade nästan hela dan men kunde äntligen andas ut hos Jenna ! Vid halv tio åkte vi allihopa på tranan , kaos på bussen ... Väl i Bollnäs tog de ett tag innan vi ens va på tranan . Dom stängde två igår eftersom det är lov , vi åkte hem runt kvart i två. Gick & la mig med en hemsk huvudvärk & vakna med nackspärr. Yaaay.. Nu så ska jag duscha , äta frukost & gör mig i ordning lite grann eftersom idag ska jag vara med min finaste Elin , riktigt grymt juh ! :) 


(INATT KOMMER SYRRAN HEM !!!!!!!!)

Ovido - Quiz & Flashcards