iidamadeleine

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Madeleine Svedberg - 18 november 2011 22:24

Jaa idag åkte hem över helgen , såå skönt att komma hem. Kom med bussen från Falun runt fyra till Edsbyn. 

Hoppade av & gick över vägen för att ta 100 bussen till Alfta. Där hämtade mamma mig på station så åkte vi upp till Mia & Mimmie. Mimmie var helt galen så jag fick mig ett litet träningspass där ! Haha , gofian ! :)

Efter de åkte jag & mamma vidare , handla i Bollnäs & sen hem till Mohed. 

Kom hem & inte så jättelångt efter var de mat sedan blev de gotta framför tv.n. 

Haft en super mysig fredagskväll , skönt att bara va hemma. Imorgon nåt tag åker jag till far min i ovanåker så jag hinner säga hej till dom också. Men har inte riktigt nån aning om vad som händer just. 

Vilket fall som helst så är det skönt att vara hemma över helgen , trots allt bara en vecka kvar sen som kommer gå suuuuuuuuper mega galet fort känner ja på mig ! & på fredag om en vecka ska vi på Lager 157 , lycklig tjej



Men iaf påtal om brödrost eller nåt ?! Börja tänka lite på att gå ut & så och skulle faktiskt vilja gå ut den

3 december.. Den vecan från torsd-sönd/månd är jag ensam hemma (& nej, jag hade inte tänkt ha någon fest hemma mamma !) men bara kände att jag skulle vilja gå ut då. Ha lite sköj med toppen vänner !



Vilket fall som helst så måste ja även säga.. 

När man skrev till en person i måndags kväll som innehöll texten ".. smsa mig imorn om du vill .." och den personen fortfarande inte smsat då fattar man vinken. Men jag säger då de , jag tänker inte vara den som ska smsa JÄMT ! Brukar sluta med att de blir så & de blir man less på ..

Nu fick  de bli ett tråkigt inlägg utan bilder men ni överlever ändå !



Ovido - Quiz & Flashcards