iidamadeleine

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Madeleine Svedberg - 6 november 2011 19:59

Jag sov kvar hos Elin i torsdags , upp mellan nio - halv tio. Jag tog bussen hem & hon tog bussen till Bollnäs. 

När jag kom hem krama jag om syrran som äntligen va hemma , sedan hoppa jag in i duschen , fixa mig & vid halv ett (?) åkte jag & syrran och hämtade mia & mimmi i alfta sedan drog vi vidare till mohed. I mohed hade vi kalas för syrran vid fyra , jag fick göra två kladdkakor. En bra dag , så skönt att träffa syrran igen. Men alla åkte vid sex och jag stannade hemma , jag bara tog de lugnt & kika på film. Laddade inför lördakvällens bravader ! 


Lördag , valde jag att vakna när jag vakna. Klev upp vid 11 , duschade sen åt vi frukost. Jag fixa mig sen åkte vi in till stan , eller ja .. E-center men de är väl stan de ah. Gick på barnens hus , lindex & sen handla vi på ica. Sedan hem , vid tre började jag fixa håret , va klav vid halv fem .. Ja de tog sin tid men jag våga håret & ville vara noga ! 

Sedan mötte jag amanda & sen började jag att sminka mig lite men hann bara med ett öga. Jag gick ner & åt och sedan när jag fortsatte sminka mig så kom Emma också , sen kom även Isabel. Linnéa som fyllde 18 år igår kom vid sju. Så vi alla var klar vid sju-halv åtta. kl åtta gick bussen så vi va vid tranan vid nio när dom öppna. Hade en grym kväll !! Det tror jag även födelsedagsbarnet hade , eftersom det va hon vi firade.

Grym kväll med grymma brudar !

Träffade en massor med människor man inte träffat på länge ,

hade som sagt en grym kväll så tack för den allihopa !


Idag va jag uppe redan vid tio & fy hur ja mådde.. Hemskt ont i fötterna & rejält sliten ! 

Jag packade & fixade och åt frukost. Vid halv ett åkte vi. Jag , mamma & Putte mot Falun. 

På tisdag börjar jag min praktik vid nio , sedan åker jag till Gävle vid halv ett för att åka till tandläkarn. 


Iaf , hela dan idag har man vart seg & sliten. Har legat och kikat på tv med anna sen mamma & putte åkte. 

Moa har legat på mig den största delen av kvällen. Mys hund ! 

Nu ligger hon på min arm så de va svårt att skriv. Haha !


Nu blev de ett långt inlägg men ingen tvingar ju er att läsa..


Här får ni en bild på mig & Moa också.
   


Ovido - Quiz & Flashcards