iidamadeleine

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Madeleine Svedberg - 19 december 2011 19:45

"The human brain is an amazing thing isn't it?

Works 24 hours a day,

and only stops when it's time to take an exam."


Hade prov i naturkunskap idag.. De sög ju ganska hårt men jag svarade på varenda fråga , sen om ja svarade rätt eller inte är ju en helt annan sak ! Hahah .. Ne men de kändes väl ganska okej iaf , vilket betyder att det gick skit. Brukar de göra iaf ! Men jaja , vart en ganska pissig dag huvudtaget , tappat mitt headset (som jag dör utan , typ..) , glömde mitt leg så ja kunde inte hämta kläderna ja fått från H&M. Våran grafiskt B lektion var inställd utan att jag & jessica visste nå så vi var i skolan en timme mer än vi behövde.. Ne som sagt , inte den bästa dan precis ! Man kan väl iaf säga att ja fått lov nu , tjoho !! Fast jag & Isabel ska in & framkalla lite bilder analogt imorn för kul & för att ge bort i julklapp. :)

Onsdan ska ja till sjukhuset så åker nog bara förbi skolan en sväng. 



Juste , igår när jag hade lagt mig & höll på att somna så kommer jag på mig själv med att jag ligger & flinar som en tok. Då mår man bra , eller ?! Hihi ! 

Ovido - Quiz & Flashcards