iidamadeleine

Alla inlägg den 29 december 2011

Av Madeleine Svedberg - 29 december 2011 18:05

Ja de blev en liten paus med bloggningen nu vid juletid. Jag hade mig en underbar jul iaf ! 

Massa skratt & underbara julklappar ! :D


Här kommer dom: 

Objektiv 70-300mm , överlycklig för de ! 

2000kr 

biobiljett värde 100kr

tofflor liknande uggs

underbar filt 

6 st vinglas

presentkort på ikea 500kr

2 st presentkort på Lindex samanlagt 600kr

2 st presentkort på Åhléns samanlagt 700kr

En kalender med broberg/söderhamn laget på + två fribiljettern på valfri match i broberg/söderhamn 

( Grejen är att jag håller på Edsbyn ! julklappen var från putte såklart.. ;) )

Aladdinask 

nagelfil

rakgel

linne + shorts (sovkläder)

en stooor byrå som jag fick förrgår

& sist men ABSOLUT INTE minst ... Så fick jag en TATUERING av syrran ,

så ja ska ner till göteborg i slutet av januari & tatuera mig.

Världens lyckliaste tjej blev ja när ja fick de ! :D 


Hade de super mysigt ! & jag är överlycklig över alla fina julklappar ja fick. Super nöjd ! :D 


Juldan åkte jag & Emma på tranan , jättelite folk men jävlar vad kul vi hade !! 



De där är vad jag orkar skriva just nu.. Justja , mamma köpte ett Wii spel i förrgår också. Lycka ! 


Haha , nu laddar vi om för nyår. Vilket ja hoppas kunna hitta en brakfest till. Än så länge , ingen lycka ! 

Menmen de kommer väl , iaf så ..

Gott nytt år på er ! Om ja inte kommer skirva nå mer fören 2012 ! :)


Juste , imorn ska jag till Gävle med Elin , sen åker vi till mig sedan drar vi oss in till Söderhamn för att kika på bandy då dom där fribiljetterna kommer väl tillhands. & så ni vet så äre Broberg - Edsbyn som spelar. Sen sover hon hos mig , grymt ! En heldag med Elin , kan inte bli bättre ! :) 

Ovido - Quiz & Flashcards