iidamadeleine

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Madeleine Svedberg - 22 december 2011 19:52

Haha , nu blev det ett till men de får ni stå ut med .. 


Jag har hittat ny kärlek när det gäller musik ! 

One Direction & Hot Chelle Rae 


Like it or not , that's your choice.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Love is lika a war.. Easy to begin,

hard to end and impossible to forget."

Av Madeleine Svedberg - 22 december 2011 19:31

Hade en grym kväll igår , tack allihopa ! 


Idag har de vart en oerhört lugn dag , en riktig bakis dag. Fast jag har inte varit bakis.. Bara haft ont i fötterna. 

Känner däremot att jag kanske inte är den mest muntra människan just nu , alldeles för mycket funderingar & tankar i huvudet nu.. Men men , shit happens ! 

Nåt som gör mig gladare är vetande att jag får ÄNTLIGEN träffa min syster imorn.

Hon kommer hem inatt. Så glad för de ! :'D 


Förstår inte riktigt att det är jul snart , har inte riktigt någon julkänsla i år ..

Men den kanske kommer , hoppas ja iaf !

På juldan ska jag ut på Tranan med Emma , ska bli så galet kul !


Nu blev de lite kort men så fick de bli..



"Everybody wants happiness , nobody wants pain.

But you can't have a rainbow without a little rain." 

Ovido - Quiz & Flashcards