iidamadeleine

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Madeleine Svedberg - 15 februari 2011 11:11

Oj, två veckor sen jag skrev nu..
I söndags blev jag 18 år och jag hade en riktigt bra födelsedag !

Jag blev en bärbar dator & 1300kr rikare men firande fortsätter i helgen. :)

Men igår låg jag hemma med magsjuka vilket jag fortf gör..

Det suger ! Hade planerat att träffa en person igår men så blev de ju inte ..

Åsså vare ju alla hjärtans dag .

Nu vill jag bara slänga i mig mat & dricka men de kan jag ju inte, måste ta de lugnt.


Jaja, vi har besök också, från Borås . Dom kom i fredags och åker hem på söndag igen så dom blir här hela veckan. Eftersom där nere har dom sportlov nu.


Nu ska jag hämta cola & banan eller nå, det är väl de jag får i mig. Sen blir det film som vanligt för mig nu, när jag är hemma.


Det var allt för mig! / M

Ovido - Quiz & Flashcards