iidamadeleine

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Madeleine Svedberg - 28 februari 2011 22:17

Jag hade mig en toppen helg faktiskt !

På fredan var jag hemma från skolan med feber, inte så kul ..

Sov länge & gick sedan runt i riktiga myskläder & värmde vetekudden som höll mig varm . På kvällen blev de tacos till middag sedan blev det Bond tittande med min far. Chips , dipp & dricka fanns även framme. Riktig mys fredag var det !


Lördan klev jag upp ganska tidigt för att duscha & göra mig klar. Åkte till mamma så jag kom hit vid ungefär ett tiden. Klockan två fick jag besök av johan, vi kikade på bandy, prata & hade de bra . Toppen lördag ! :) <3


Söndan så åkte jag med mamma & Putte till Valbo, kom hem med ett linne, ett par leggings & en tjockis tröja. Nöjd & hade mig en bra söndag !


Idag var de hudiksjukhuset som gällde.. Blev inge klokare av det besöket iaf . Gillar inte sjukhus, inte ett dugg ! Jaja, ser inte framemot veckan .. Bara inlämningar & skit varje dag känns de som ..


Kanske inte syns så bra men de här är myskläder kan ja säga er !


Det var allt för mig! / M

Ovido - Quiz & Flashcards