iidamadeleine

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Madeleine Svedberg - 24 februari 2011 11:43

Igår fotade jag , isabel & linnéa i studion, superbra ! :)

På kvällen var jag med elin vilket också var superbra !

Ikväll ska jag på bandy med den pinglan också, nice . :)


Idag hade vi skridskor på idrotten. Jag, isabel, cissi, elin & läraren anna spelade bandy mot fyra av elarna. Var helt inställd på att bli utklassad men de blev tvärtom. Vi vann med 5-2 & jag fjorde fyra av våra mål (STOLT!) Kanske ska satsa på en bandykarriär då.. ;) Hahah, ne men det var riktigt kul faktiskt ! Men jag ramlade en gång när vi skulle åka baklänges så jag kommer få blåmärken på mina knän men efter vinsten så gjorde de ingenting !


Imorgon skulle jag varit med amanda men de blev de inge av, tyvärr !

På lördag ska jag vara med johan iaf , kommer bli riktigt bra ! :) <3 

 

Ett plus i kanten.. Beställde en Iphone 4 i söndags och fick den redan i tisdags. Riktigt nöjd ! :)


Det var allt för mig! / M

Ovido - Quiz & Flashcards