iidamadeleine

Direktlänk till inlägg 3 januari 2012

"liten" uppdatering !

Av Madeleine Svedberg - 3 januari 2012 23:17

Det har vart ganska dålig uppdatering den senaste tiden men.. Det är ju lov så man har inte riktigt lust eller tid att blogga så mycket. Men jag hade iaf den bästa nyårsafton nånsin (tror ja) , trots att jag va omringad av helt okända personer (iaf några) så hade jag det galet bra med Isabel , Linnéa & Alexandra. Vi drog på en fest i stan , träffade massor av härligt &trevligt folk. Japp , de va riktigt kul ! 


Dan efter var ju däremot inte så där jättekul.. Menmen , Emma gjorde de bättre genom att komma hem till mig. Vi bara tog de lugnt , myste på framför film & snackade en massor (självklart!). Dan efter det , alltså den andra. Då åkte jag till byn , hämtade pjäxor som linnéa skulle låna , sedan tog bussen tillbaka & då stannade jag i glössbo. Blev upphämtad av Isabel sen åkte vi till Linnéa för att äta tacos & ha de bra.

Vi behöver inte mycket för att få en riktigt grym kväll !

Vi satt inne på ett rum heeela kvällen & vi skratta så tårarna rann & våra magar fick magrutor. (Nästan iaf !)

Helt galet kul kväll , inte skrattat så på länge ! 


Idag har nog nästan varit den enda dan jag inte haft något planerat , det har faktiskt varit riktigt sköönt ! 

Städat rummet & fixa lite , sen har ja hjälpt mamma lite men annars har ja bara legat i sängen . Typ .. 

Imorgon däremot ska jag till Bollnäs med min Emma , sedan åker ja vidare till pappa & fixar mig & äter nåt. Sedan drar jag mig vidare till Edsbyn för lite förfest med några fina brudar & sedan blire utgång med dom till Tranan. Låter som en riktigt bra dag enligt mig ! :) Torsdag är inte heller riiiktigt planerad , ska kolla med en om vi skulle ses nå. :)

Fredag kaaanske de blir bandy , isf spelas de i Bollnäs mellan Bollnäs - Edsbyn. Spännande ! 


Sedan lördag blire utgång med mina grymma brudar Isabel & Linnéa. Låter ruskigt bra ! :) 
Låter som om jag har nästan hela (resten av) lovet planerat. Me like ! 


Men nuså ska ja inte plåga er nå mer med mitt lååååånga inlägg. Så puss påer & hare gött ! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Svedberg - 21 februari 2015 11:32


Fyllde 22 år för en vecka sen igår, hade en underbar födelsedag med mannen i mitt liv! Blev bjuden på middag på Sinclairs Steakhouse här i Göteborg, supergott. Rekomenderar verkligen er att gå dit!  På lördagen var det ju alla hjärtansdag som all...

Av Madeleine Svedberg - 12 februari 2015 17:59

Snart ett år sedan jag skrev.. Igen..  Men "komiskt" nog så har jag VFU även denna gång. Är iofs inne på sista veckan nu, så den är snart slut.  Har varit roligt att vara tillbaka igen.  Men.. Även om det är någon som intresserad eller inte så ...

Av Madeleine Svedberg - 22 april 2014 20:38

Nu var vi inne på sista veckan på VFUn då.. Kan inte förstå att fem veckor har gått så otroligt fort.  Däremot så var jag lite stolt och glad att jag klarat mig i 4 veckor utan att bli sjuk eller nå, men vad tror ni inte händer när det blev långled...

Av Madeleine Svedberg - 24 mars 2014 21:18

Haha, ååh.. Varje gång jag skriver ett blogginlägg (vilket ni märker är väldigt sällan) så säger jag åt mig själv "nu får du skärpa dig Madeleine, ta tag i bloggandet igen", men som ni ser så går det inte så bra. Ibland förstår jag egentligen inte va...

Av Madeleine Svedberg - 20 augusti 2013 19:26

Hallå hallå! Har börjat plugga igen, ska plugga upp lite betyg & sedan söka till Förskollärarprogrammet igen. Denna gång söker ja till uppsala och Göteborg eftersom varken gävle eller falun har just den programstarten på våren. Så det blir troligt...

Ovido - Quiz & Flashcards