iidamadeleine

Direktlänk till inlägg 16 december 2011

Seeeg som en ja vet inte vad..

Av Madeleine Svedberg - 16 december 2011 13:44

Oj , de va ett bra tag sen jag skrev nu .. Inte riktigt haft lusten , orken eller motivationen till de !
Men nuså , får bli lite skärpning nu. Helgen som va iaf , va ut både fredag & lördag. Hemma fest på fredan (inte hos mig) & krogen på lördan , hade en riktig toppen helg alltså !


I veckan har de väl inte hänt så där jättemycket intressant .. Förutom igår , då de va volleyboll turnering från 14-17 ungefär. Jag & sju till i min klass var figurer ur 'Ankeborg'. Jag var Musse pigg , Isabel var Mimmi pigg , Linnéa var Joakim von anka , Anna var Kajsa anka , Elin var Kalle anka & Jessica , Alexandra & Robin var björn ligan.

Dom som var ankor var de lite svårt att tyda va dom va när dom inte hade näbbarna(?) dom hade gjort. Men de va kul iaf , vi förlorade såklart alla matcher (vilket iaf jag visste att vi skulle) men vi vann bästa utklädnad !!! Vilket va vad vi satsade på , riktigt kul & lite extra kul eftersom det är vårat sista år också. :D


På kvällen hade ja ont i ungefär hela kroppen , var trött & hade huvudvärk hela dan men de gick väl bra ändå. Va lite gnälligt ibland från nåra håll bara men de gick bra. Iaf så igår kväll när ja kom hem så va de god mat & efter maten åt vi fruktsallad , glass & hemmagjord chokladsås. Riktigt gott ! Ont i fötterna idag. Men somnade inte långt efter tio igår så jag är inte så farligt trött.


Sitter nu i skolan & väntar på att det blir dags att gå till sjukhuset till ögonläkaren .. Jag har en heeeeeeemsk huvudvärk men hoppas den går över ! Ikväll ska jag åka till Isabel , kommer troligen äta där också. Super mysig fredag kväll har jag framför mig ! :) Ska även hjälpa henne med hennes Iphone 4S eftersom hon får den idag & hon är alldeles uppspelt. Haha söt ! Nu blev de ett långt inlägg men så kan de gå.. Bjuder även på en bild på oss i laget från igår ;


Söta vah ?!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Svedberg - 21 februari 2015 11:32


Fyllde 22 år för en vecka sen igår, hade en underbar födelsedag med mannen i mitt liv! Blev bjuden på middag på Sinclairs Steakhouse här i Göteborg, supergott. Rekomenderar verkligen er att gå dit!  På lördagen var det ju alla hjärtansdag som all...

Av Madeleine Svedberg - 12 februari 2015 17:59

Snart ett år sedan jag skrev.. Igen..  Men "komiskt" nog så har jag VFU även denna gång. Är iofs inne på sista veckan nu, så den är snart slut.  Har varit roligt att vara tillbaka igen.  Men.. Även om det är någon som intresserad eller inte så ...

Av Madeleine Svedberg - 22 april 2014 20:38

Nu var vi inne på sista veckan på VFUn då.. Kan inte förstå att fem veckor har gått så otroligt fort.  Däremot så var jag lite stolt och glad att jag klarat mig i 4 veckor utan att bli sjuk eller nå, men vad tror ni inte händer när det blev långled...

Av Madeleine Svedberg - 24 mars 2014 21:18

Haha, ååh.. Varje gång jag skriver ett blogginlägg (vilket ni märker är väldigt sällan) så säger jag åt mig själv "nu får du skärpa dig Madeleine, ta tag i bloggandet igen", men som ni ser så går det inte så bra. Ibland förstår jag egentligen inte va...

Av Madeleine Svedberg - 20 augusti 2013 19:26

Hallå hallå! Har börjat plugga igen, ska plugga upp lite betyg & sedan söka till Förskollärarprogrammet igen. Denna gång söker ja till uppsala och Göteborg eftersom varken gävle eller falun har just den programstarten på våren. Så det blir troligt...

Ovido - Quiz & Flashcards