iidamadeleine

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Madeleine Svedberg - 1 mars 2011 20:17

Usch, känner verkligen nu hur skoltrött jag är !

Allt plugg ligger runt omkring mig & jag känner hur de tar emot att ta tag i de..

Redovisning imorgon, prov på torsdag, inlämning fredag..

Fullt upp den här veckan , tyvärr ! Gillar de inte nå .

Fast de e väl lite mitt fel ah som inte tagit tag i de tidigare men religionen hade jag i skåpet och jag låg ju hemma i fredags så kunde inte få tag på den & ljud uppg försvann när mammas dator krascha.. Inte kul ! Foto, är inte så mycket. Den enklaste uppg av dom här tre iaf . Uffa !

------------------------------------------------------------------------------------------------

Måste bara säga.. : Hey goodlooking ! ;)

 

Det var allt för mig! / M

Ovido - Quiz & Flashcards