iidamadeleine

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Madeleine Svedberg - 28 mars 2011 00:24

En sak jag tänkte på.. Senast jag skrev att jag var lycklig så förändrades det lika fort igen. Men.. Får jag säga det nu ? Kan jag få säga att jag är lycklig utan att någonting ändras till det sämre ? Jag hoppas det, för jag är lycklig nu !

Jag mår bra & vill inte må på något annat vis. Jag behöver det här, något som andra kanske inte förstår men jag vet att vissa gör det. Även fast vissa saker kan tynga ner mycket så har ja mina vänner som lyfter de. Men.. Jag är lycklig !

Jag vill fortsätta vara det också.. Jag mår bra nu , jag är omringad av dom underbaraste människorna som finns.

Jag har världens bästa vänner & världens bästa familj !

 

"You said, "Hey", and since that day,
you stole my heart and you're the one to blame.

And that's why I smile, it's been a while
since every day and everything has felt this right !"

Ovido - Quiz & Flashcards