iidamadeleine

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Madeleine Svedberg - 14 mars 2011 14:19

Har inte skrivit nångting under lovet.. Vilket ja ångrar nu !

Har haft fulltupp ungefär heela lovet, har gjort en massa skoj .

Söndag - Då var ja med sötnosan Thove, hade en riktigt trevlig kväll ! :)


Måndag - Då åkte jag hem till mamma & gjorde ingenting vad ja minns.


Tisdag - Då var jag till tandläkarn i Gävle på dan, sedan på kvällen åkte ja till Isabel & var där med henne & Linnéa. Toppen kväll !


Onsdag - Då blev de Gävle igen fast med Linnéa & Isabel då , hade en riktigt trevlig dag där också. Jag köpte en myströja för bara 99:- men ja köpte mat för mer än de så de mesta pengarna gick åt till mat & fika.. x) På kvällen åkte jag & Linnéa hem till mig i Ovanåker, hon sov hos mig.


Torsdag - Klev upp runt halv 6 på morgonen & åkte till Vemdalen med Linnéa, Lizzie & Elin . Ännu en riktigt toppen dag ! :)


Fredag - Sov länge & mådde inge bra alls. Hade ont i hela kroppen men jag gjorde mig klar för att åka på en film/mys/tjej kväll med toppen tjejerna. En riktigt toooppen kväll de med ! (y)


Lördag - Gjorde inget under dan men på kvällen åkte ja på folkets & var med Elin & Lizzie , Rickard & Viktor var även med oss. Efter tio nåt tag gick vi till tolvan , en trevlig kväll iaf. Men roligast var uppe i lägenheten, hahahahha ! xD


Söndag - Åkte till mamma eftersom ja trodde vi börja på måndag (idag) men de gjorde vi inte fick ja reda på sen.. Skööööönt !


Måndag - Ledig idag , bara ligga hemma dag blev de. Men kl 18 är det ung-möte på kuriren. Får väl släpa sig dit & imorgon börjar verkligheten...... SUCK !!


Sådär ja.. Lååångt inlägg idag & där har ni hela mitt lov nerskrivet. Troligen inte många som kommer läsa hela men aja, jag tackar alla som gjorde mitt lov grymt iaf ! Välbehövd ledighet , ungefär 4-5 veckor kvar nu sen har vi praktik två veckor & direkt efter de har vi lov igen . Wonderfull  !

Det var allt för mig! / M

Ovido - Quiz & Flashcards