iidamadeleine

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Madeleine Svedberg - 23 mars 2011 08:27

Jahapp .. Tydligen var mitt inlägg från igår tomt fast jag skrev ganska mycket .. Suck !

Dagen började med bad på idrotten , två st i klassen som hade lektion.

Helt slut nu & jätte hungrig . De sista vi har idag & de första vi har imorgon är webdesign, inte kul ! Inte går som de ska oftast heller ..

Vi gör hemsidor & man ska länka en massa och göra en massa som jag inte orkar nu .

Hade inte haft nånting emot om vi var ledig imorgon , hade vart gryyymt skönt ..

Men de är ju iaf fredag imorgon, slutar 12.45 sen är de heelg. Gillas starkt !


Ikväll kommer jag baaara ta de lugnt , kika på one tree hill & kanske baka kladdkaka & mumsa på . Ingen aning , sånt som märks. Den här dan har vart lite bättre än dom andra dagarna tidigare i veckan iaf ! Tummen upp för de (y)


Det var allt för mig! / M

Ovido - Quiz & Flashcards