iidamadeleine

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Madeleine Svedberg - 11 juli 2011 21:36

Ingen aning egentligen varför jag mår så himla bra ?! 
Kan de bero på att jag ska till syrran imorn ? Ja de är en av anledningarna .

Underbart ! Ooooh , va mycket skit snack de ska snackas .. (a)

 Saknar långa samtal med syrran och bara ha en kväll bara vi ! 

Nu vet jag även att de är bara jag som ska ner , ingen annan i famlijen. 

Då har jag min syster helt för mig själv ! :')


Men de finns ju fler anledningar till varför ja mår så bra också. 

 Ganska sjuk egentligen, en av anledningarna.. 

De är väl mycket tack vare en av mina vänner som gjorde en grej som jag måste säga var väldigt oväntad. Men de var en bra grej .. Haha ! Ingen förstår vad jag menar & de gör nog knappt vännen som gjorde de , fast de gör inge . 

Jag mår typ så där JÄTTEBRA iaf ! 

Även fast de inte gått sån lång tid & egentligen förstår ja inte varför jag mår så bra över de men de gör jag . 


:)







Ovido - Quiz & Flashcards