iidamadeleine

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Madeleine Svedberg - 3 juli 2011 18:42

Den här helgen blev jag hemma i mohed hela helgen , faktiskt väldigt skönt !

Först gången på väääldigt jag är hemma utan att känna att jag måste göra nåt . 

Kan ju bero på att jag fixat lite nya filmer & jag åkte på en dunder förkylning .


Min kusin jennie tog konfirmation idag , jag & mamma åkte inte till kyrkan eftersom jag är så förkyld och hade inte ork till de. Vi åkte till dom på fika efteråt ist . 

Påväg hem sprang en ekorre rätt ut på vägen & jag trodde vi skulle köra över den så jag höll för örona , skrek & blunda .. Panik ! Glad att de inte va jag som körde . Haha ! 

Som tur körde vi inte över den , den sprang tillbaka in i skogen ist . :)


Imorgon är det jobb igen , det är den här veckan kvar sen måndan veckan efter . SEN har jag sommarlov på riktigt , skööönt ! Nu kan jag också hitta på en massa skoj & leva livet . Tycker de låter riktigt bra ! :) 


Det var allt för mig! / M


This is real, this is me 
I'm exactly where I'm supposed 
to be now 
Gonna let the light shine on me 
now I've found who I am 
There's no way to hold it in 
No more hiding who I want to be 
This is me 

Ovido - Quiz & Flashcards