iidamadeleine

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Madeleine Svedberg - 17 juli 2011 12:14

Fredag kväll när vi kom hem gick vi över till maria som fyllde 50 , hon hade gårdsfest så det var ganska många där. Trevligt att träffa dom man inte träffat på länge. :) Efter vi vart där så gick vi tillbaka hem , jag la mig i soffan & kika på film på datorn. Somnade seeent för jag låg och smsa. 


Igår var vi hos TobbeTobbe på fest & jag kan säga att.. Megafoner är INTE gjord till fulla människor ! Hade en ganska bra kväll. :) 

Var klassfest också & ångrar att ja missa den ! Meen , nästa helg kör vi på de igen. AWESOME !


Idag , om typ 20 minuter ska jag åka till mamma för att sedan klippa mig. Längtar ! Ska bli skönt att få bort de slitna och få de fräscht ! Efter de åker jag väl tillbaka till ovanåker , får se om jag & amanda skulle göra nå. Annars blire nog Emma ! :) 

Ovido - Quiz & Flashcards