iidamadeleine

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Madeleine Svedberg - 19 juli 2011 22:13

Du betyder mer än vad ord kan beskriva , jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. 

Det betyder världen för mig att du ville ha med mig idag , även fast de inte var något roligt tillfälle så betydde det mycket att de va mig du ville ha där. 

Vi har känt varann 3½ år nu , vi har haft våra upp & ned gångar i våran vänskap. 

Jag har varit nära att förlora dig två gånger och aldrig någonsin vill ja vara så nära att förlora dig igen ! Du är en av mina bästa vänner , det hoppas ja du vet. Jag finns här för dig. Då , nu & föralltid ! Tack för att du finns & att du är min vän !  Jag kan prata med dig om allt , allt mellan himel & jord. Jag vet med riktig säkerhet att du inte berättar något som jag sagt till dig även fast jag inte sagt åt dig att du inte får.  Det är så riktig vänskap är !

Per , det finns ingen som dig ! 


 

Jag hittade låten som vi lyssnade på så mycket för 3 år sen.
 Ryan Cabrera – It's You


Ovido - Quiz & Flashcards