iidamadeleine

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Madeleine Svedberg - 21 juli 2011 23:07

Jag hatar att inte riktigt veta hur jag känner , de suger totalt.. Jag vill veta hur jag känner & vara säker på min sak. Men nee , nu är allt i obalans ! 

Som jag skrev på facebook för ett tag sen:


Om du vill att någon ska bli intresserad av dig måste du själv också visa intresse , annars funkar de inte !



-----------------------------------------------------------------------------------------------


Förutom de där då så har jag haft en rolig dag trots allt.. 
Allt tack vare min puma , Emma ! ;)


"Varför har inte jag nån som jag kan mysa med? Vad ska en kvinna behöva göra?" 


"Vi kvinnor, lika som män, måste hitta 'den rätta' att mysa med, vem det är vet vi inte. Vad du ska göra, är att du måste gå ut och träffa människor, möta nya vänner." 


Ett gott skratt förlänger livet !  








Ovido - Quiz & Flashcards