iidamadeleine

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Madeleine Svedberg - 10 juli 2011 22:33




Inlägg 1 Rubrik: Ger upp !


Ger kanske upp nattstad , de bara dampa & ja blev så less.. 

------------------------------------------------------------------------------------

Inlägg 2 Rubrik: Skrattretande ..


Asså, ibland förstår man sig verkligen inte på vissa människor .. 
Vissa kan låtsas vara ens vän , vissa är ens vän men verkar mer som en ovän & snackar massa skit om en .
Haha , Jaa.. Vissa beter sig som skitstövlar , blir så less på de !

Kanske man aldrig vet riktigt 100% vilka ens riktiga vänner är ?!
Vilka man till 100% kan lita på .. 
Men en sak är säker att min syster är den jag är 1000% säker på att jag kan lita på , vet inte vad jag hade gjort utan henne ! 

Men sen har man ju den där frågan inom sig..

"Vem/vilka är det egentligen som är ens ÄKTA vänner ?!" 
Det är en fråga man hoppas få ett riktigt svar till någon gång i sitt liv ! 


& ett citat håller jag fast vid: 
"The only man a girl can trust is her dady !"


Det är nog det mest sanna citatet , eller ?!

Ovido - Quiz & Flashcards