iidamadeleine

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Madeleine Svedberg - 1 maj 2011 16:46

Ja herregud vilken kväll.. Trots kaoset så hade den sina ljusa stunder.

Dom ljusa stunderna var några riktigt roliga !

Lizzie ramla & slog höften ist för näsan den här gången, jag stuka foten & ramla. Vilket var lite roligt för när elin , meffen & lizzie såg mig så börja dom gapskratta rakt ut och då kunde inte jag hålla mig heller.. ;)

Men kände lite att ja knappt ville kolla på sms idag när ja vakna.. Ne, lite ångrar man ju men absolut inte allt. Men jaja, tack för kvällen tjejer & alla andra som gjorde den bra ! :)

När ja kom hem kröp i min "sparkdräkt" , la mig & kika på film & sen somna ja. Vakna senare på natten av att de va jätte varmt ! Då hade ja somnat med "sparkdräkten" & hade täcket på mig också. Vaaarmt !


Jaja , idag så blev planerna inställda. Hade larm på 11 sen när ja fick veta att de inte blev nå så kunde ja inte somna om. Huvudvärk & ont i foten (inte den ja stuka), så man mår som man förtjänar ! Senare ska vi äta pizza här hemma , mums ! Gillar maten denna helg , fredg: grillat , lördag: plankstek , söndag: pizza.

Mmmmmmmhhh !! :)


Det var allt för mig! / M

Ovido - Quiz & Flashcards