iidamadeleine

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Madeleine Svedberg - 7 maj 2011 12:24

Ja , denna morgon har ungefärt allt varit emot mig...

Ville SÅ HÄÄÄÄÄR GÄRNA åka till Rättvik & hade planerat de med två st men nejnej.....

Datorn ja sitter vid är heeelt cp & laggar hela tiden...

Min moppe är helt cp så ja vet knappt om ja vågar åka upp på byn med den & handla...

Nee, hittills har de inte vart min dag.


Meeen , hoppas de ändras när ja ska va med sötnosen Elin !

Ingen aning om när det är än men idag iaf , de ser ja fram emot :)

Så nu snart går jag & duschar och fixar lite så ja är klar i tid & ensam hemma är jag så ja kan tralla runt som ja vill och spela musik och bara ta de lugnt. Går nog ut och går med hundarna också så dom får röra lite på sig . :)


Det var allt för mig! / M

Av Madeleine Svedberg - 7 maj 2011 10:48

Jag åkte med Emma.N & Per till ica för att handla, träffade på Emma.Ö & filip där. Så vi åkte direkt till dom efter vi handlat. Killarna skulle fixa grillningen sa dom så dom gick ner med engångsgrillar och börja fixa de medans vi väntade.

Men de börja regna efter ett tag så vi fick steka köttet & så inne. Blev lika gott de , mums ! Krille kom lite innan vi ätit klart. När vi tjejer var klar så gick vi på ica , köpte fyra askar jordgubbar , choklad , vaniljvisp och jag & Emma.N köpte vaniljhjärta ! MUMS! Emma & Emma drog till med nå när jag åt vaniljhjärta påvägen tillbaka , jag skratta så ja fick ont i magen , tårarna rann & jag satte i halsen. HAHA ! Fyy så kul vi hade !


När vi kom tillbaka till Emma.Ö & Filip så fixa vi ordning lite sedan gick vi allihopa ner & spelade kubb i öjeparken. Tjejerna mot killarna & resultatet säger vi ingenting om..

Killarna gick på preem efter medans vi tjejer gick hem igen , vi åt upp fyra askar jordgubbar men lämnade en jordgubbe var till killarna , snäll vi är ! :)

Krille åkte hem, vi satte oss och kolla på tv. Så de var dom två paren & jag, kändes lite smått mobbat när man satt där själv. Menmen , så äre.

Hade en SUPER MEGA trevlig kväll med de underbara gänget!

Måste även säga, ni brudar är så j*vla grym ! Tackar för kvällen :)


Jag läger in lite bilder från gårdagen senare , datan är helt cp nu så gör de sen. :)


Det var allt för mig! /M

Ovido - Quiz & Flashcards