iidamadeleine

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Madeleine Svedberg - 30 maj 2011 17:17

I lördags var jag som sagt med sötelin ! 

Vi gick till Akke's fest och träffade på en massa människor , vissa hade man ingen aning om vilka de var. Menmen , riktigt skoj vare ! Thove , lizzie & elin kom senare , riktigt skoj & träffa dom också ! Speciellt Thove eftersom hon vart utomlands. :) Vi var med dom resten av kvällen. Åkte sedan till Bubba en koort sväng , ut på byn & träffade ännu mer trevliga människor. Sedan gick vi till kims lägenhet & var där resten av kvällen. 01.20 kan man väl säga att kvällen var slut. Jag & Elin hjälpte en hem sedan tiggde vi åt oss skjuts hem till henne , så jag sov kvar där. :) 

Tackar alla för den grymma kvällen! 


Igår åkte jag hem till mohed , gjorde ingenting.. Kollla på film som vanligt ! 

Idag var de skola igen , vi spelade in en musikvideo. Vi såg nog ganska rolig ut !


Sånt som märks om de blir skola för mig imorn , känns som om jag har åkt på feber & en extrem huvudvärk har ja ! 


Den här låten valde vi till våran musikvideo: 



Det var allt för mig! / M

Ovido - Quiz & Flashcards